Працював в 4 компаніях   10 років

Реклама та PR-послуги, IT, Інтернет

Freelance

4me

Реклама та PR-послуги

3 роки

01.2022 - до теперішнього часу

CAD and Poly Modeling | Texturing | 2D 3D animation | Sculpting | Rendering

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • 3d Designer

    Ping Studio

    Реклама та PR-послуги

    2 роки 4 місяці

    01.2020 - 05.2022

    3D Modeling | Texturing | 2D 3D animation | Sculpting | Rendering

  • Розробка концепцій та макетів для 3D-проектів
  • Створення 3D-моделей об'єктів
  • Робота з текстурами та освітленням для створення реалістичних візуалізацій
  • Взаємодія з іншими спеціалістами для реалізації проектів
  • Оптимізація та адаптація моделей для використання у різних медіа-форматах
  • Junior 3D Designer

    twid

    IT

    4 роки 2 місяці

    05.2016 - 07.2020

    Banners | Logo | Brand Identity | 3D Modeling | Texturing | 2D 3D animation

  • Створення 3D-моделей об'єктів
  • Робота з текстурами та освітленням для створення реалістичних візуалізацій
  • Розробка концепцій та макетів для 3D-проектів
  • Взаємодія з іншими спеціалістами для реалізації проектів
  • UI/UX Designer

    Tochka.net

    Інтернет

    1 рік 2 місяці

    03.2015 - 05.2016

    Web Design | Prototyping | Banners | Logo | Brand Identity

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    had a preparation for FCE and TOEFL

    Курси, тренінги, сертифікати

    • Artclub – UV/Texturing Basic

    Kyiv, 2019

    basic understanding on toolkit for unwrapping, how to work in UV space, how to mark seams, and rules on how u create the model at first place, leads to how t unwrap it and pack up UV's

    • Artcraft – Zbrush Sculpting

    Kyiv, 2018

    Deep dive into combining already aquired skills from previous learning, and properly organising prepwork for specific model creation, gathering references, understanding the nature of the home universe of an object, and its peculiar features, that had an impact on it, anatomy ecorche studies on how bodies are built, and the rules to pay attention to while creation process

    • Pause to Play – Houdini Basics

    Kyiv, 2017

    Unfortunately i couldnt grasp the knowledge of Houdini and don't use it in my workflow right now, working with Networks, introduction to node system hierarchy, setting up custom shelf with handy nodes, created few basic, quite complex for my understanding animations, Karma render engine basics and rendering animation

    • Pause to Play - C4D motion course

    Kyiv, 2016

    had a close look on tools of navigation and creation, organising the scene, animation essentials, creating materials, render engine basics, getting overall understanding of software, after finishing the course took some time on studying Octane render as a render engine of my personal preference, mostly used this render engine in C4D related projects

    • Games Academy - Zbrush course “Sculpting”

    Kyiv, 2014

    Creating highpoly sculpts with details, polypainting, and adjustable polycount, projecting details on lowpoly model, brush usage and their creation, ability to improvise and come up with desired density of polygons, and corresponding level of details, UV unwrapping for organic shapes

    • School of visual communication, Graphic Design “Basic”

    Kyiv, 2012

    Adobe software usage, illustration creation, sketching, tablet paintbrush usage, working on composition and color, with masses and shapes, creation of zines

    Олексій Андрійович

    Illustrator\3D artist\Concept designer

    Київ

    1 500 $

    32 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: в офісі/на місці

    Оновлено 13 годин тому