Працювала в 9 компаніях   19 років 5 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медицина та Охорона здоров'я, Реклама та PR-послуги, Страхування, Послуги для населення - інше, Телекомунікації / Зв'язок

Адміністратор рецепції готелю

Blue mountain

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

11.2023 - 05.2024

Обов'язки:

- прийом та розміщення гостей;

- проведення розрахунку та виселення;

- бронювання номерів;

- підготовка звітної документації

- прийом дзвінків та ел. пошти;

- консультування з питань розміщення та вартості по телефону та в соц.мережах;

- контроль роботи та якості обслуговуючого персоналу (покоївки);

- вирішення конфліктних ситуацій;

- вирішення адміністративно-господарських питань.

Адміністратор стоматологічної клініки

ТОВ "Смайл Плюс",

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

11.2019 - 11.2020

- зустріч та супровід пацієнтів;

- організація прийому лікаря (запис на прийом, зустріч та супровід пацієнта у клініці),

- надання всієї необхідної інформації та документації, оповіщення пацієнта про прийом);

- розрахунок клієнтів та ведення каси, формування щоденних звітів, розрахунок по терміналу;

- консультація щодо послуг клініки та їх вартості;

- вирішення в оперативному режимі питань, що виникають.

- ведення та контроль бази даних пацієнтів за програмою

Адміністратор готелю

Сімейний еко-готель "Красна Поляна"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

10 місяців

05.2018 - 03.2019

- прийом та розміщення гостей;

- проведення розрахунку та виселення;

- оформлення бронювання номерів;

- підготовка звітної документації;

- прийом дзвінків та ел. пошти;

- консультування з питань розміщення та вартості по телефону та в соц.мережах;

- контроль роботи та якості обслуговуючого персоналу (покоївки);

- вирішення конфліктних ситуацій;

- вирішення адміністративно-господарських питань.

Контент менеджер

ТОВ «Діамант ТБ Груп»

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

05.2016 - 06.2017

- контроль своєчасного запуску рекламних відеороликів на відеостійках,- збір інформації від фотокур'єрів,

- підготовка звітів- постановка завдань технічному персоналу у разі поломки відеоносіїв,

- моніторинг працездатності рекламних відеоконструкцій по всій мережі

- наповнення інтернет-ресурсів контентом,

- вирішення поточних організаційних питань

- виконання доручень керівника,- надсилання кореспонденції.

Помічник керівника

UA Invest Consult Ltd.

Страхування

2 роки 2 місяці

04.2013 - 06.2015

- прийом телефонних дзвінків, отримання/надсилання кореспонденції.

- збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів.

- складання та координація робочого графіка керівника.

- зустріч гостей/партнерів.

- організація ділових зустрічей.

- прозвон підприємств з метою призначення зустрічі для керівника.

- адміністративна діяльність.

Спеціаліст зі страхування

АТ «СГ «ТАС» (приватне)

Страхування

1 рік 3 місяці

05.2009 - 08.2010

- надання консультацій, пропозицій та рекомендацій щодо страхових продуктів,

- підготовка та укладання договорів страхування,

- здійснення вихідних дзвінків з метою своєчасності переукладання договорів страхування,

- здійснення вихідних дзвінків з метою залучення нових клієнтів

- підготовка договорів страхування (транспортних засобів, майна, від нещасного випадку, виїжджаючих за кордон, тощо)

- формування супровідної документації до договорів страхування, додаткові договори, квитанції на оплату тощо.

- формування звітності про укладені договори

Оператор контакт-центру

ЗАТ СГ «ТАС»

Страхування

2 роки 4 місяці

09.2006 - 01.2009

- консультація щодо страхових продуктів (КАСКО, ОСАЦВ, майно, медицина),

- розрахунок ринкової вартості автотранспорту за бюлетнем автотоварознавця, автобазару,

- консультація страхувальників у разі настання страхового випадку,

- робота зі скаргами клієнтів,

- проведення телемаркетингу,

- проведення моніторингу,

- прийом та реєстрація дзвінків, підготовка звітів,

- формування баз даних,

- первинний продзвон потенційних клієнтів (призначення зустрічі)

офіс-менеджер

ТОВ "Українська медіа-група"

Послуги для населення - інше

8 років 2 місяці

06.1998 - 08.2006

- пошук та розвиток персоналу, організація ділових переговорів, аналіз та обробка даних ринку реклами, прийом відвідувачів, ведення кадрових питань, розподіл проектів, аналіз ефективності реклами, робота з представництвами у регіонах, телемаркетинг, консультації клієнтів по телефону, укладання договорів, продаж інформаційних послуг, пошук та консультації нових клієнтів, моніторинг реклами, вирішення організаційних питань, діловодство, прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, ведення вхідної та вихідної документації.

оператор 3-го класу

Верховинський районний вузол зв'язку

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік

07.1994 - 07.1995

- збір аналітичної інформації, прийом та обробка фактичної інформації, ведення розрахунків послуг зв'язку

Навчалась в 2 закладах

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Спеціальність: Менеджер телекомунікацій. Кваліфікація: Менеджер економіст.

Київ, 2003

Київський коледж зв'язку

Спеціальність: Менеджмент виробничої сфери Кваліфікація: Менеджер організацій

Київ, 1998

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курси "Основи малого підприємництва"

Івано-Франківськ, 2010

Семінари на базі СГ ТАС з вивчення страхових продуктів

Киев, 2006

тренінг «Ефективні продажі»

Додаткова інформація

Работа ПК:

Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Servio, Donrest, Треклам, PMS Cloud, iClinic, ClinicCard, CRM, ПО- FRONT-OFFICE, готельні програми) та офісної техніки (міні-АТС, копір, принтер, сканер).

Додаткові навички:

Аналітичне мислення, вміння вести телефонні переговори, наявність організаторських та управлінських здібностей; вміння працювати в команді, самостійно підвищувати професійний рівень, працювати над кількома завданнями паралельно, творчий підхід до роботи, грамотний та коректний виклад своїх думок усно та письмово.

Особисті якості

Відповідальність, енергійність, комунікабельність, швидке навчання, презентабельна зовнішність, почуття гумору, прагнення до професійного та кар'єрного зростання, ініціативність, розвинена інтуіція, емпатія.

Валентина

Асистент керівника, адміністратор

Буковель

Готовий переїхати: Яремче

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 19 годин тому