Працювала в 11 компаніях   11 років 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Телекомунікації / Зв'язок, Інше, Послуги для бізнесу - інше

Старший менеджер з управління клієнтським досвідом

ФОРА, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

02.2025 - до теперішнього часу

  • аналіз зворотного зв'язку від клієнтів та розробка рекомендацій щодо покращення сервісу;
  • моніторинг та аналіз ключових показників ефективності (NPS, CES, CSI);
  • впровадження та редагування процесів для забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів;
  • дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
  • здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
  • калібрувальні сесії з суміжними відділами;
  • дотримання корпоративної культури та цінностей.

Менеджер соціальних мереж

ТОВ КЕП

Енергетика та Енергоносії

5 місяців

09.2024 - 01.2025

  • управління командою з 8 фахівців соціальних мереж;
  • моніторинг активності та взаємодії з підписниками;
  • підготовка звітів та аналітики;
  • надання зворотного зв'язку за результатами оцінювання фахівців, апеляція оцінок за потреби;
  • впровадження процесів для покращення та оптимізації процесів у відділі;
  • проведення щотижневих зустрічей команди;
  • взаємодія з ключовими відділами та співробітниками компанії відповідно до запитів клієнтів;
  • індивідуальна робота з фахівцями для покращення результатів роботи.

Старший фахівець з якості

Glovo

Інтернет

2 роки 10 місяців

12.2021 - 09.2024

  • оцінка всіх видів комунікації відділу PS;
  • проведення зворотного зв'язку та навчання агентів підтримки;
  • підбір персоналу в відділ PS;
  • розробка та проведення тестів та квізів;
  • проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи відділу;
  • підготовка звітів виконаної роботи;
  • аналіз кількісних та якісних показників роботи відділу;
  • написання та редагування статей, наповнення бази знань;
  • підготовка та проведення навчання для працівників;
  • опрацювання, оцінка NPS (B2B), підвищення задоволеності партнерів компанії;
  • аналіз відгуків з NPS, перегляд та покращення процесів задля підвищення показників задоволеності та залученості партнерів;
  • участь у покращенні сталих та створенні нових бізнес-процесів.

Керівник відділу сервісу

ТОВ АСВ Машінс

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

11.2020 - 11.2021

  • створення сервісних процесів та управління ними;
  • організація навчання та розвитку персоналу;
  • організація роботи відділу сервісу;
  • організація документообігу компанії;
  • консультація ключових клієнтів в сервісних питаннях;
  • створення опитування задоволеності клієнтів (B2B, B2C), аналіз та зміна процесів для підвищення показника NPS;
  • створення звітів.

Cпеціаліст відділу контролю якості

Pampik

Інтернет

1 рік 9 місяців

11.2018 - 07.2020

  • прослуховування та оцінка розмов операторів, супервізорів, менеджерів доставки та менеджерів відділу клієнтського сервісу;
  • опрацювання чатів операторів контакт-центру для подальшого навчання;
  • проведення зворотного зв'язку, бесід, навчання з операторами за результатами прослуховування;
  • розробка контрольного листа оцінювання;
  • розробка та проведення тренінгів та навчання для операторів КЦ;
  • опрацювання відгуків NPS (B2C), аналіз трендів;
  • контрольні закупки, аналіз конкурентів;
  • проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи КЦ;
  • участь у зміні алгоритмів дій та робочих процесів КЦ та інших відділів.

Спеціаліст інформаційного відділу

Lycamobile Україна

Телекомунікації / Зв'язок

11 місяців

12.2017 - 10.2018

  • прийом вхідних дзвінків та їх опрацювання від користувачів зв'язку;
  • консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
  • інформаційна підтримка клієнтів;
  • опрацювання письмових звернень клієнтів в соц. мережах та передача запитів до відповідного відділу в складних ситуаціях;
  • допомога в швидкій адаптації нових працівників;
  • проведення навчання та тренінгів для нових працівників служби підтримки, допомога у підборі персоналу до відділу обслуговування клієнтів;
  • допомога в перекладі з англійської мови текстів, пов'язаних з роботою компанії.

Фахівець по роботі з бізнес-клієнтами

OLX Україна

Інше

4 місяці

09.2017 - 12.2017

  • здійснення вихідних дзвінків з метою інформування, консультацій;
  • прийом вхідних дзвінків від користувачів сервісу;
  • консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
  • продаж основного продукту та додаткових послуг, які надає компанія;
  • робота з бізнес-клієнтами та їх розвиток.

Фахівець з клієнтської підтримки

Aviacontact/Авиаконтакт

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

03.2017 - 09.2017

  • якісна та своєчасна консультація клієнтів;
  • знання специфіки роботи міжнародних бюджетних та регулярних авіаліній;
  • інформаційна підтримка клієнтів;
  • опрацювання письмових запитів клієнтів;
  • допомога клієнтам у стресових ситуаціях.

Спеціаліст інформаційного відділу

Amway Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 5 місяців

11.2015 - 03.2017

  • інформаційна підтримка клієнтів;
  • опрацювання письмових запитів клієнтів та їх передача до відповідного відділу;
  • допомога в навчанні нових працівників;
  • здійснення вихідних дзвінків, з метою уточнення інформації та коротких опитувань;
  • актуалізація бази даних - внесення змін та актуальної інформації;
  • участь в благодійних заходах, проведених компанією;
  • допомога в проведенні зібрань інфослужби;
  • технічна підтримка сайту.

Оператор call центру

4service

Послуги для бізнесу - інше

1 рік

11.2014 - 10.2015

  • проведення соціологічних і маркетингових опитувань;
  • робота з таємними покупцями;
  • ознайомлення таємних покупців зі специфікою роботи;
  • технічна підтримка для клієнтів компанії;
  • контроль якості обслуговування.

Оператор call центру

Global Bilgi

Послуги для бізнесу - інше

4 місяці

06.2014 - 09.2014

  • робота з клієнтами по телефону;
  • виконання плану продажів;
  • оформлення заявок та анкет клієнтів;
  • консультація клієнтів;
  • вирішення конфліктних ситуацій.

Навчалась в 1 закладі

ЧДТУ

Економіки та управління

Черкаси, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Гід-екскурсовод, організатор подорожей

Черкаси, 2011

Оксана

Спеціаліст контролю якості обслуговування

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

45 000 грн

33 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 6 місяців тому