Працювала в 8 компаніях 11 років 9 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Юридичні послуги, Державний сектор
Бухгалтер по заробітній платі
ТОВ "СМ Групп"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки
05.2020 - 05.2022
- Контроль нарахування та виплати управлінської зарплати лінійному персоналу по регіонах та Києву;
- Нарахування управлінської зарплати УТТ (управляючі торговими точками) по регіонах та Києву;
- Контроль та співробітництво з УТТ при розрахунку працівників;
- Співпраця з УТТ із питань зарплати;
- Надання виписок із зарплати лінійному персоналу (на вимогу);
- Перевірка табелів перед виплатою офіційної зарплати;
- Нарахування в управлінському обліку відпусток, лікарняних та компенсації за невикористану відпустку. Повідомлення про дані виплати УТТ.
- Проведення навчань по організаціїї ведення заробітньої плати в компаніїї.
- Робота зі звітами (P&L, B&L, Cash) (статті по ЗП).
Бухгалтер, юрисконсульт
ТОВ "Земля Томилівська"
АПК (Агропромисловий комплекс)
9 місяців
08.2019 - 05.2020
Розрахунки з покупцями та постачальниками (складання, оформлення, систематизація
первинних документів, в тому числі і електронних, реєстрація господарських операцій,
звірка з контрагентами);
Реєстрація вхідної, вихідної документації.
Розрахунок окладів та складання штатного розпису, бухгалтерський та управлінський
облік оплати праці (нарахування та розрахунок заробітної плати, лікарняних, відпускних
та інших виплат);
складання звітності по заробітній платі (ЄСВ, 1ДФ, соцстрах);
підготовка довідок для персоналу;
облік операцій за авансовими звітами (по Україні)
Повний контроль первинних документів (оформлення, зберігання, відображення)
Складання фінансової та статистичної звітності..
Юридичний супровід документації ,відстеження законодавства, інформаційна підтримка
Робота з програмами 1С 7.7, офісні програми Exel та Word. документації.
Бухгалтер з первинної документації
ТОВ Агрокомплекс "Узин"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 місяці
03.2019 - 05.2019
Розрахунки з покупцями та постачальниками (складання, оформлення, систематизація
первинних документів, в тому числі і електронних, реєстрація господарських операцій, звірка з контрагентами.
Робота з програмами 1С 8.3, офісні програми Exel та Word. Реєстація вхідної, вихідної
документації.
В.о. юрисконсульта: реєстрація договорів оренди ,відстеження законодавства,
інформаційна підтримка.
Бухгалтер з первинної документації
ВОХО Україна
Інше
5 місяців
09.2018 - 02.2019
Ведення бухгалтерської документації: виписка первинних документів: рахунки, доручення, накладні. Ведення виробництва, облік розрахунків з покупцями, постачальниками. Ведення внутрішньої каси. Робота з програмами 1С 8.3 УТП, офісні програми Exel та Word.
державний реєстратор
КП «Розвитку та інвестицій Васильківського району»
Юридичні послуги
8 місяців
04.2016 - 12.2016
Бухгалтер
Дніпровська квартирно-експлуатаційна частина
Державний сектор
3 роки 10 місяців
09.2011 - 07.2015
Бухгалтер з первинної документації
Військова частина А1225
Державний сектор
2 роки 1 місяць
06.2009 - 07.2011
ведення обліку паливо-мастильних матеріалів, проведення актів звірки, ведення оборотних відомостей.
Економіст відділу платіжних карток
ФАБ ”Київська Русь»
Інше
1 рік 3 місяці
12.2006 - 03.2008
випуск банківських платіжних карток і здійснення операцій з використанням цих карток, відкриття та ведення карткових рахунків клієнтів, у тому числі переказ грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них.
Ключова інформація
Ведення бухгалтерської документації, бухгалтерських рахунків по взаєморозрахунках з контрагентами,. Ведення заробітної плати, звітність по зарплаті (ЕСВ,1-ДФ). Юридичний супровід документації. Робота з програмами 1С 7.7, M.E.Doc офісні програми Exel та Word.
Навчалась в 2 закладах
Київський університет управління та підприємництва
Облік і аудит
Київ, 2012
Київський національний торговельно-економічний університет
Юрист
Київ, 2010
Додаткова інформація
Особисті якості
Працьовита, цілеспрямована, вмію працювати на результат,
енергійна, врівноважена, відсутність шкідливих звичок. Бажання здобути додатковий
досвід, розширити професійні навички. Готова змінювати та урізноманітнювати
напрямки своєї діяльності.
Оксана
Оксана
Бухгалтерия
Київ
Голосіївський район, Подільський район, Святошинський район
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 3 дні тому