Працював в 5 компаніях   12 років 6 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс)

Керівник відділу технічної підтримки

OKKO

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

04.2023 - 09.2023

- Управління відділом технічної підтримки (10 співробітників).

- Технічна підтримка користувачів Центральних офісів та комерційних підприємств (+2000 співробітників). Формування команди технічної підтримки.

- Контроль задач та проєктів. Контроль обробки та виконання запитів замовників, моніторинг виконання заявок.

- Врегулювання конфліктних ситуацій.

- Розробка документації (стандарти, посадові інструкції і т.д.).

- Тижнева та місячна звітність по фокусних проєктах та результатах роботи відділу.

- Проведення online/offline навчань співробітників, створення презентацій.

- Забезпечення якісної підтримки бізнесу та ТОП Менеджменту.

- Аналіз та подання звіту, щодо відхилення прогнозування. Мотивація команди.

___________________________________________________________________________________

- Модернізація СКМ на одному з заводів Компанії (80 робочих місць). Контроль виконання договору підрядником. Комутація шаф, проведення СКС до робочих місць. Контроль специфікації;

- Перевезення та підключення офісу на іншу локацію (40 робочих місць);

- Підключення IP-телефонії в т.ч. Teams;

- Стандартизація ІТ обладнання;

- Створення матриці відповідальності між ІТ підрозділами;

- Інвентаризація ліцензій та софту, закріплення за користувачами;

- Надання рекомендацій по покращенні якості роботи 1-ї лінії підтримки.

Начальник сектору технічної підтримки користувачів

Континентал фармерз груп

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

01.2020 - 01.2023

  • Технічна підтримка користувачів, перша та друга лінія, розподіл задач між сектором служби, написання інструкцій;
  • Ескалація звернень;
  • Побудова єдиної точки звернень;
  • Формування команди технічної підтримки користувачів
  • Координація/контроль обробки та виконання запитів замовників, моніторинг виконання заявок
  • Впровадження системи управління заявками і звітності по показниках ефективності роботи підрозділу
  • Управління 1-ою лінієї підтримки та координація роботи 2-ої лінії
  • Розробка та ведення документації, участь у розробці та погодженні SLA.
  • Наповнення, переміщення та контроль оновлення CMDB
  • Забезпечення цілодобової підтримки бізнесу;
  • Розробка та контроль написання СОП (облік та рух ІТ обладнання, стандарти та експлуатація ІТ обладнання, мобільний зв'язок...);
  • Зменшення витрат на обслуговування ІТ обладнання, друк, мобільний та стаціонарний зв'язок, інтернет канали та інше. Аналіз та подання звіту, щодо відхилення прогнозування.

Менеджер з ІТ забезпечення

МРІЯ Агрохолдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 10 місяців

04.2016 - 01.2020

  • складання та контроль бюджету департаменту ІТ
  • моніторинг ринку контрагентів, економія бюджету
  • заключення договорів з контрагентами
  • складський облік, проведення та автоматизація інвентаризацій ОЗ
  • контроль складських запасів ІТ обладнання та закупівля нового
  • забезпечення співробітників якісним та найдешевшим мобільним зв'язком та інтернетом (від 1000 офісних користувачів), а також віддалені об'єкти
  • супровід старих та підключення нових (в т.ч. резервних каналів зв'язку)

старший фахівець з інформаційних технологій

МРІЯ Агрохолдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

04.2013 - 04.2016

  • автоматизація обліку продукції на підприємстві
  • впровадження мережевої версії електронної бухгалтерської звітності "M.E.doc" (близько150 організацій) та подальший супровід
  • проведення навчання співробітників, створення інструкцій
  • налаштування та супровід систем клієнт-банк (усі ключові банки України)
  • розподілення прав доступу до мережевих ресурсів

фахівець з інформаційних технологій

МРІЯ Агрохолдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 3 місяці

02.2011 - 04.2013

  • Технічна підтримка користувачів, перша лінія підтримки.
  • Налаштування та усунення проблем АРМ (автоматизоване робоче місце) співробітників (від 500 офісних користувачів).
  • прокладання та налаштування СКС
  • підключення та налаштування периферійних пристроїв
  • формування карт полів з даних GPS обладнання

Ключова інформація

Windows server, Windows OS; AD, Exchange, RDP, DHCP, PrintServer, MS Office, ITSM (Omni Tracker, Sysaid...), ITSM.

Впровадження автоматизованих узгоджень для надання доступів до інформаційних систем компанії та інших послуг, які потребують узгодження.

Впровадження систем клієнт-банк та документообігу.

Супровід договірних відносин.

Проведення тендерної закупівлі, заключення договорів та контроль їхнього виконання.

Побудова системи технічної підтримки, call-центр, єдина точка звернень.

SLA, SLM , реакція на звернення VIP співробітників. Рівні впливу, час реакції, формування відповідальних груп.

Контроль та автоматизація бізнес процесів компанії.

Контроль та автоматизація переміщення, ремонту ІТ обладнання.

Консультація працівників компанії стосовно ІТ сервісів та послуг, інформаційної безпеки.

Мови : Українська, Російська, Англійська Intermediate lvl

Навчався в 1 закладі

ТНЕУ

Інформаційні технології

Тернопіль, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Особиста ефективність

Тернопіль, 2016

 

Пройдено курси навчання Олександра Висоцького («Технологія навчання», «ЦКП і обмін», «Оргструктура», «Професіоналізм»...)

 

Тренінг з інформаційної безпеки.

Тернопіль, 2013

Тренінг з інформаційної безпеки.  

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Особисті якості : Готовий брати на себе відповідальність та завжди досягати поставлених цілей, врівноваженість, цілеспрямованість, розуміння свого кінцевого продукту, активність, мультизадачність.

Готовий до роботи в «овертайм» та відряджень.

Водійські права: Категорія A, B

Закордонний паспорт в наявності

Олександр

Керівник IT відділу технічної підтримки

Київ

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому