Працювала в 6 компаніях   13 років 1 місяць

Державний сектор, Фінансові послуги, Банки, Видавництва та Поліграфія, Будівництво

Провідний фахівець з публічних закупівель

Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського

Державний сектор

2 роки 11 місяців

08.2021 - до теперішнього часу

  • Планування закупівель.
  • Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
  • Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
  • Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
  • Участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
  • Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
  • Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель.
  • Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
  • Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
  • Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.

Провідний економіст

Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського

Державний сектор

8 місяців

12.2020 - 08.2021

  • Консультування з питань надання майна в оренду;
  • Ведення документального супроводу (договори, рахунки-фактури, акти та інші документи відповідно Закону України);
  • Формування статистичної звітності;
  • Моніторинг клієнтських платежів

Фахівець відокремленого підрозділу

ПТ «Найкращий ломбард» Богдан Ю.М. и Компания»

Фінансові послуги

5 років 2 місяці

11.2015 - 01.2021

  • Оцінка майна для забезпечення застави;
  • Розрахунково-касовий супровід;
  • Консультування фізичних осіб з питань надання кредитів;
  • Ведення документального супроводу;
  • Формування статистичної звітності;
  • Моніторинг клієнтських платежів

Економіст

ПАТ «Банк Кредит Дніпро»

Банки

1 рік 5 місяців

05.2014 - 10.2015

  • Робота з клієнтами: пошук і консультації клієнтів по банківським продуктам, ведення переговорів, укладення договорів.
  • Співпраця: пошук партнерів, проведення переговорів, укладання угод.
  • Ведення документації.

Секретар-референт

ТОВ «Видавництво «КІМ»

Видавництва та Поліграфія

2 роки 5 місяців

11.2011 - 04.2014

  • Робота з клієнтами: консультації клієнтів по послугах компанії, ведення переговорів, укладення договорів.
  • Співпраця: пошук партнерів, проведення переговорів, укладання угод, розробка і проведення спільних акцій.
  • Ведення документації.
  • Ведення статистик і звітності.
  • Набір редагування тексту.
  • Внесення правок.
  • Передача матеріалу замовнику.

Менеджер відділу реклами

ТОВ Боярський і команда

Будівництво

3 місяці

07.2011 - 10.2011

Виконувані обов'язки:

  • Робота з клієнтами: консультації клієнтів по послугах компанії, ведення переговорів, укладення договорів.
  • Робота з персоналом (розповсюджувачі реклами): розміщення вакансій в інтернеті, активний пошук персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу, контроль роботи.
  • Співпраця: пошук партнерів, проведення переговорів, укладання угод, розробка і проведення спільних акцій.
  • Організація відділу розповсюдження реклами.
  • Ведення документації.
  • Ведення статистик і звітності.
  • Виконання доручень керівника відділу реклами.

Ключова інформація

· Навички роботи з комп'ютером

Обробляю інформацію в текстових процесорах, електронних таблицях, форматувати її у вигляд, необхідний для її подальшого використання, розробляти сценарії створення електронних презентацій у середовищах програмних продуктів, що відповідають запитам клієнта, демонструвати їх з використанням комп'ютерної та мультимедійної проекційної техніки, створювати анімаційні зображення та супроводжувати їх, створювати графічні об'єкти.

Здійснюю передачу-прийняття інформації по мережах відповідно до вимог програмного забеспечення, робота в мережі Internet. Ведення діловодства, виконую різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки. Готую документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові.

· Знання основ ведення бухгалтерії (1 рік досвіду)

Початковий, не використовувалася.

· Роботи з оргтехнікою (11 років досвіду)

Вільно, використовую в даний час.

· Роботи з документообігом (11 років досвіду)

Вище середнього, використовую в даний час.

· Вміння працювати з постачальниками, закупівлями, товаром (3 роки досвіду)

Вище середнього, більше 4-х років тому.

· Роботи з електронними базами даних (3 роки досвіду)

Просунутий, використовую в даний час.

· Знання інвентаризації (3 роки досвіду)

Середній, 2 роки тому.

Навчалась в 3 закладах

Київський університет ринкових відносин

Фінанси та кредит

Киев, 2017

Київський університет ринкових відносин

Фінанси та кредит

Киев, 2015

Київське вище професійне училище водного транспорта

Оператор ПК I - II категорвї, секретар керівнка (підприємства, установи, організації)

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Навчальний центр "Бухгалтерська практика"

Киев, 2019

  • Теорія бухгалтерського і податкового обліку 
  • Заповнення первинних документів складання звітності 
  • Вивчення програми 1С: Підприємство - Бухгалтерія для України 8.3 » і М.Е.Дос" M.E.Doc IS "

Полина Вильярдовна

Оператор з обробки інформації

Київ

7 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Оновлено 2 дні тому