Працював в 10 компаніях   15 років 8 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Фінансові послуги, АПК (Агропромисловий комплекс), Освіта, Банки

Виконавчий директор / Керівник іпотечного центру

Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому»

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 4 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

  • Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів;
  • Планування роботи;
  • Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;
  • Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії;
  • Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції); Розробка плану оптимізації бізнес процесів;
  • Аналіз вивчення, виконання планових показників роботи підприємства;
  • Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників;
  • Робота з партнерами, проведення переговорів;Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»;
  • Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»;
  • Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями;
  • Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»;
  • Комплексний ризик-орієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова);
  • Вивчення комплаєнс-ризиків компанії;
  • Адаптація, навчання нового персоналу;
  • Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна;
  • Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах;
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Також адміністративний функціонал: оплата рахунків, клінінг, робота з орендарями, підготовка звітів, планування, контроль за виконанням робіт з обслуговування та експлуатації приміщень, вирішення різних технічних питань, забезпечення комфортного робочого місця працівників, та інше.

Керівник кредитного департаменту / Керівник проекту

Група компаній «DIM » девелопмент (забудовник)

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 7 місяців

11.2021 - 06.2023

  • Створення департаменту кредитування;
  • Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
  • Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
  • Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
  • Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
  • Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
  • Навчання співробітників call center, що до кредитних продуктів та програм;
  • Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
  • Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
  • Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
  • Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
  • Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
  • Аналіз ринку кредитування нерухомості.
  • Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні; Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
  • Фінансова та інша звітність;

Заступник директора;(функції Виконавчого директора, Керівника кред. депорт., відп фін мон

ТОВ «ІФГ»; Центр іпотечного кредитування.

Фінансові послуги

1 рік 6 місяців

05.2020 - 11.2021

  • Налагодження взаємовідносин та активної роботи з банками та фінансовими компаніями;
  • Робота з фінансовими потоками (готівковими та безготівковими);
  • Оперативне управління діяльністю компанії;
  • Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;
  • Робота з банками в площині отримання кредитів для юридичних та фізичних осіб для придбання об'єктів нерухомості;
  • Активна робота з банками, що до отримання кредитів підприємством та обслуговування вже отриманих кредитів.
  • Розробка фінансових схем діяльності підприємства;
  • Поточний аналіз, та планування діяльності роботи компанії;
  • Організація роботи кредитування фізичних та осіб для купівлі нерухомості;
  • Контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами;
  • Підбір та навчання та адаптація персоналу;
  • Робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів;
  • Управління проектами партнерських продаж;
  • Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;
  • Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії;
  • Робота з дебіторською заборгованістю (фіз. особи за надані кредити);
  • Проведення переговорів, зустрічей. Підписання угод (в тому числі кредитних);
  • Активна робота з агенціями нерухомості;
  • Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання);
  • Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • дентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції;

Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу

Заступник фінансового директора, Рroject manager;

ТОВ «Олімпіас Груп»; ДП «Конярство України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

04.2019 - 11.2019

  • Стратегічне планування роботи та аналіз діяльності підприємства.
  • Робота з фінансовими потоками.
  • Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства, аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат. Розробка, узгодження та проведення фінансових схем діяльності підприємств.
  • Участь у загальній плановій роботі, а також довгострокове і короткострокове фінансове планування.
  • Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами.
  • Структурування ризиків, оптимізація витрат роботи підприємства. Робота з банками, що до обслуговування отриманих кредитів. Координація роботи підрозділів підприємств.
  • Організація обліку управління, його підготовка, підтримка прийняття рішень керівництвом компанії.
  • Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій. Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції.
  • Контроль виконання оплати за угодами та договорами.
  • Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємств.
  • інший функціонал пов'язаний з фінансовою діяльністю, з питаннями що пов’язані з фінансовим моніторингом

Директор фінансової компанії; Заступник керівника відділу продаж, керівник Бек-офісу.

ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп»

Фінансові послуги

1 рік 11 місяців

04.2017 - 03.2019

  • Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»; Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
  • Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, аналіз доходів та витрат;
  • Організація роботи відділу кредитування. Розроблення та впровадження основних бізнес процесів роботи.
  • Організація та проведення кредитних угод з «нуля», видача кредитів на купівлю нерухомого майна;
  • Навчання. контроль персоналу, що до питань проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень;
  • Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;
  • Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими компаніями;
  • Проведення оперативної та планової роботи пов’язаної з державним Фінансовим моніторингом;
  • Робота з Кампаніями по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;
  • Проведення біржових угод по випуску Деривативів, та оформленню форвардних контрактів;
  • Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності);
  • Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);
  • Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;
  • Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод;
  • Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями; Організація роботи відділу продажу, управління продажами; Організація та контроль роботи Бек-офісу;
  • Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;
  • Впровадження стандартів продаж та кредитування для відділів продаж ЖК.
  • Організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Директор, керуючий офісом. м. Київ.

Компанія «OLEROM»

Освіта

6 місяців

10.2016 - 04.2017

  • Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
  • Участь та виступ на форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах;
  • Координація роботи усіх структурних підрозділів;
  • Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу;
  • Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи;
  • Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
  • Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
  • Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
  • Вдосконалення та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
  • Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
  • Аналіз, врегулювання проблемних ситуацій та втілення бізнес рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
  • Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
  • Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Виконавчий директор, Фінансовий директор, Керуючий центральним офісом. м. Київ

Міжнародна фінансово інвестиційна компанія Хеликс

Фінансові послуги

1 рік 6 місяців

03.2015 - 09.2016

  • Оперативне управління діяльністю підприємства;
  • Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими компаніями;
  • Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
  • складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
  • контакти з інвесторами;
  • фінансове консультування;
  • відкриття та організація роботи Головного офісу з нуля;
  • організація, відкриття, контроль роботи регіональної мережі;
  • формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
  • формування звіту про рух грошових коштів та іншої консолідованої звітності;
  • аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат; планування та контроль руху готівкових грошових коштів;
  • складання бюджетів по фондах оплати праці;
  • виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
  • адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).

Начальник Хмельницького відділення № 6

ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива»

Банки

3 роки 11 місяців

06.2010 - 05.2014

  • Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування. Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
  • Підбір та навчання персоналу.
  • Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони, співпраця з страховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою.
  • Участь в розробці нових продуктів.
  • Укладання договорів від імені банку.
  • Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.
  • Досягнення та результати: Вихід відділення на рівень дохідності за 2 місяця.
  • Збільшення кредитного та депозитного портфелів в 12 раз.
  • Збільшення частки ринку банку по Хмельницькій обл. на 13,2 %.

Директор Хмельницької філії

ВАТ КБ «Хрещатик»

Банки

1 рік 4 місяці

06.2007 - 10.2008

  • ведення фінансово-господарської діяльності.
  • виконання фінансових показників роботи філії.
  • керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу.
  • адміністрування роботи регіональної мережі.
  • Досягнення та результати: відкриття філіалу з нуля та вихід на рівень дохідності.
  • Напрацювання та обслуговування великої клієнтської бази, більше 1000 клієнтів.

Начальник відділення №1. м. Хмельницький

Кам’янець-Подільська філія ВАТ КБ «Укргазбанк»

Банки

11 місяців

07.2006 - 06.2007

Основні обов’язки:

  • Організація роботи відділення та виконання планових показників роботи.
  • Керівництво та організація роботи відділення, організація та здійснення активних продаж банківських продуктів для фізичних та юридичних осіб.
  • Залучення клієнтів на обслуговування, забезпечення поточної діяльності відділення.
  • Пошук нових клієнтів, проведення переговорів з ключовими клієнтами.
  • Фінансове планування, бюджетування.
  • Надання всієї звітності роботи відділення банку в регіональне представництво Нацбанку України.

Досягнення та результати:

  • Збільшення дохідності відділення в 2,5 рази, та значне збільшення клієнтської бази.
  • На прикладі роботи відділення відкриття обласного філіалу, та відкриття ще 8 відділень.

Ключова інформація

Отличные организаторские способности, отлично помогающие наладить качественную, плодотворную работу коллектива.

Отличный переговорщик, очень хорошо нахожу общий язык с людьми.

Масштабное аналитическое системное мышление позволяет предвидеть не только завтрашние трудности, (которые можно избежать) но и картину происходящего в целом.

Навчався в 1 закладі

Тернопольская академия народного хозяйства

«Финансы и кредит»

Тернополь, 2000

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Державний заклад післядипломної освіти "Академія фінансового моніторингу"

Киев, 2020

Державний заклад післядипломної освіти "Академія фінансового моніторингу" Загальний курс  "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення " згідно освітньої програми для проведення фінансового моніторингу для установ (крім банків та філій іноземних банків)   -   Отримання відповідного дозволу на правом обіймати посаду відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу (крім банків та філій іноземних банків).

Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації

Киев, 2016

Підвищення кваліфікації керівників фінансових компаній, які надають фінансові послуги з надання коштів у позику, у тому числі на умовах фінансового кредиту за власні кошти, фінансового лізингу, факторингу, гарантій, поручительств, обміну валют, а також інших кредитних установ - Отримання відповідного дозволу з правом обіймати посаду керівника фінансової установи.

Додаткова інформація

Професійні якості

Чесність, завжди позитивний настрій.

Високій рівень працездатності та відповідальності;

величезний практичний позитивний досвід проведення переговорів;

здатність приймати нестандартні управлінські рішення;

аналітичне вміння планувати і прогнозувати події;

вміння знаходити позитивний вихід з будь яких кризових, критичних ситуацій;

практичний досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;

величезне прагнення до самореалізації та успіху.

Личные качества

Чесність, комунікабельність, наполегливість; Стійкість в стресових ситуаціях;

Ініціативність, володію гарними організаторськими якостями;

Вмію швидко приймати рішення, та брати відповідальність за їх прийняття на себе;

Винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та знаходити вихід з них;

Порядність та неординарність.

Маю здатність бачити "загальну картину" щодо цілей.

Завжди позитивний настрій !

Михайло Андрійович

онлайн

СЕО, Директор підприємства, Філіалу. Керівник фінансової компанії

Київ

50 000 грн.

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 10 хвилин тому