Робота руководитель call - центра в Києві
Чат-бот знайде вакансії за вашим запитом в Україні та закордоном
Надсилатиме нові вакансії з можливістю працювати віддалено
Надсилатиме всі нові вакансії у вашому регіоні
Створіть резюме та отримайте ще більше варіантів працевлаштування.
Отримайте більше можливостей у кар'єрному зростанні. Створіть резюме, щоб отримати власні рекомендації та зробити пошук роботи більш ефективним.
Пошукачі також дивляться
Керівник(-ця) служби Турботи ECOMMERCE goodwine
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Начальник відділу досліджень клієнтського досвіду
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Супервайзер колл-центру
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Фахівець з контролю якості обслуговування клієнтів
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Спеціаліст із контролю якості обслуговування клієнтів
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Заступник директора Департаменту координації та розвитку
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Team Lead - Супервайзер (група Відділу валідації)
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Супервізор контакт центру
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Супервайзер, помічник керівника Сall-center (зі знанням французької мови)
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Менеджер з контролю якості (кол-центр)
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву