Переваги роботи в компанії
PayKit. Коли каса та облікова програма буквально у вас у кишені! Коли в Україні почалася загальна фіскалізація і стало можливим замість стандартних касових апаратів використовувати програмний РРО, ми побачили, що підприємцям потрібне компактне, зручне та просте у використанні рішення для автоматизації продажу та товарного обліку. У результаті за 1 рік роботи ми створили сервіс PayKit, який підходить для малого та середнього бізнесу з роздрібної торгівлі, громадського харчування, інтернет-торгівлі. Він поєднав у собі зручне робоче місце касира, повноцінну товарооблікову програму, функціонал для запуску акцій, пРРО, банківський еквайринг для безготівкових платежів. Все, що потрібно для ведення та оперативного контролю невеликого бізнесу. Мінімум кнопок та зайвих дій. Все зрозуміло, доступно та мобільно! Наше завдання зробити так, щоб підприємцям було легко працювати та керувати своїм бізнесом, дотримуючись вимог податкового законодавства та оптимізуючи витрати. Займайтеся улюбленою