Копірайтери потрібні у будь-якій компанії, яка хоч якось взаємодіє з текстом. Сьогодні спеціалістів у копірайтингу, можливо, навіть більше, ніж айтівців. Адже саме копірайтери займаються описом товарів чи послуг на сайті, саме вони пишуть сценарії до рекламних роликів чи пресреліз на подію.Спектр того, що пише копірайтер чималий. Проте головне завдання його текстів – спонукати читача до дії: купити, відвідати, зателефонувати тощо. Робота копірайтера передбачає поєднання у собі навичок журналіста, письменника і маркетолога.До переваг роботи копірайтера, окрім затребуваності у багатьох галузях, можна також віднести мобільність. Копірайтеру можна працювати як в одного роботодавця в офісі, так і на фрилансі для різних замовників, обираючи рівень завантаженості та доходу самостійно.
2 вакансії