Tviy OM шукає талановитого та досвідченого PR Event Manager!Маєте відмінні комунікаційні навички та вмієте домовлятисьМислите нестандартно та легко організовуєте складні процеси,Самостійні, самоорганізовані та вмієте вирішувати проблеми,Ця робота для...
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб додати вакансію в обрані
Увійдіть або зареєструйтесь, щоб позначити вакансію як нецікаву
Шукаємо у команду видавництва «Богдан» піар-менеджера, який любить книги так само сильно як і ми)Обов’язки створення промоційних текстів про книги для соцмереж та сайтів комунікація з представниками медіа та блогерами обізнаність у книжковій сфері Ш...
Робота в офісі в ТернополіПовна зайнятість Графік 4/2 Пн-пт 9.00-20.00Сб-нд 9.00-18.00Головні обов'язки: прийом, пакування, відправлення замовлень, прийом товару, підтримання порядку.Шукаємо відповідальну і уважну людинуПисати лише на вайбе...
Що потрібно робити?• Створювати контент для Instagram і TikTok (пости, сторіс, відео, Reels).• Розробляти контент-плани та писати тексти.• Відповідати на коментарі та повідомлення.• Аналізувати ефективність контенту та пропонувати покращення.Що важли...
Робота офлайн в магазині Ba33ar Обов?язки: Введення переписки з клієнтами через CRM систему від початку до кінця ( незабори, обміни, поверненя) Обробка замовлень інстаграм сторінки компанії (100+ запитів) Ведення клієта від зацікавленості до покупки ...
ОБОВ’ЯЗКИ:ведення соціальних мереж (Telegram, Facebook, Instagram);створення унікального контенту;робота зі ЗМІ;підготовка звітності про проведену роботу;комунікація та оприлюднення новин бригади;оформлення пресрелізів;моніторинг інформацій...
Обов’язки:Зовнішня комунікація:Встановлення та підтримка зв’язків із представниками ЗМІ.Надання актуальної інформації про діяльність ЗСУ.Організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю та інших інформаційних заходів для ЗМІ та громадськос...
Створіть резюме та отримайте ще більше варіантів працевлаштування.
Отримайте більше можливостей у кар'єрному зростанні. Створіть резюме, щоб отримати власні рекомендації та зробити пошук роботи більш ефективним.