Работал в 3 компаниях 31 год 11 месяцев
Торговля розничная / Retail
Директор магазину
ДіаМейл
Торговля розничная / Retail
26 лет 10 месяцев
01.1998 - по настоящее время
Розробка веб-сайту та організація робочого процесу: Програмування та розробка власного веб-сайту Інтернет-магазину, робочих інтерфейсів. Оптимізація (SEO) та просування сайту в мережі Internet. Організація продажів через маркетплейси Розетка, Пром, та ін.
Обробка замовлень: Обробка замовлень в системі БД MS Access, формування рахунків, листів, посилань, тощо. Взаємодія з клієнтами. Автоматизація процесів виконання замовлень.
Ведення бухгалтерського обліку ФОП: Бухгалтерський облік та звітність (спрощена та загальна система оподаткування), обслуговування ПРРО в автоматичному та ручному режимі роботи.
Пошук та переговори з постачальниками: Пошук нових постачальників, проведення переговорів з потенційними та існуючими постачальниками, аналіз ринку. Аналіз та підписання договорів.
Управління документацією: Ведення та обробка всієї вхідної та вихідної, бухгалтерської документації, забезпечення її коректного зберігання та використання.
Облік та закупівля товарів: Організація обліку та купівлі товарів для офісу та складу, контроль за інвентаризацією та збереженням відповідних ресурсів.
Директор магазину
ДП «Діалектика-мейл»
Торговля розничная / Retail
3 года
01.1995 - 01.1998
Управління робочими процесами: створення команди, розробка схеми роботи магазину, логістики, взаємодії працівників. Переговори з кур’єрськими службами та організація доставки по Україні та за кордон. Розробка, підтримка, оновлення, власного веб-сайту (інтернет-магазину).
Управління базами даних та сайтом: розробка БД управління замовленнями в MS Access, створення повного циклу обробки замовлень, програмування та підтримка БД, функціоналів сайту.
Підтримка та обслуговування клієнтів: Підтримка клієнтів та взаємодія з постачальниками, обробка замовлень, а також складання розрахункових і супровідних документів.
Керівник відділу продажу
Комп’ютерне видавництво «Діалектика»
Торговля розничная / Retail
2 года
01.1993 - 01.1995
Створення відділу «Книга-поштою»: Створення, програмування та підтримка БД Paradox 4.0 для управління замовленнями клієнтів. Організація співпраці з поштовими та кур’єрськими службами для відправки замовлень та рекламних розсилок. Контроль оплат замовлень та закупівлі товару. Забезпечення функціонування серверів (web, e-mail, ftp) видавництва.
Організація роботи відділу «Книга-поштою»: Створення та організація роботи команди відділу «Книга-поштою»: набір працівників, розподіл та контроль обов’язків, контроль виконання. Взаємодія с іншими підрозділами видавництва.
Ключевая информация
- Комп'ютерна грамотність: Досконалий користувач ПК, MS Office. Програмування MS Access, Visual Basic, Perl, PHP. Базові навички роботи з графічним редакторами. Професійні знання в області функціонування мережі Інтернет, електронної пошти, FTP, торгових майданчиків, соціальних мереж та месенджерів.
- Бухгалтерський облік: Облік за звітність ФОП 2, 3 груп, загальна система оподаткування.
- Водійські навички: Наявність водійського посвідчення категорії В.
- Навички продажу
- Комунікація з клієнтами
- Планування
- Ведення переговорів
- Організаційні здібності
- Передплата друкованих видань
Учился в 1 заведении
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Електроакустичний
Київ, 1994
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Александр
Александр
Менеджер з продажу
Киев
Деснянский район, Оболонский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 часа назад