Работал в 7 компаниях 18 лет 1 месяц
Строительство, Другое, Консалтинг / Аудит, Телекоммуникации / Связь
Керівник відділу продажу
Лайф хаус
Строительство
2 года 6 месяцев
05.2022 - 11.2024
- Створення компанії з нуля. - Розвиток та набір персоналу, проведення навчання, організація робочих процесів, співпраця з маркетингом, -закупівлі, постачання матеріалів, розвиток партнерської галузі з постачальниками. - повний супровід та комплектація об'єктів від чорнових матеріалів до меблювання і техніки. - пошук та залучення нових клієнтів - обробка заявок від замовників, розподіл їх по відділу продажів - організація зустрічей з замовниками - презентація послуг компанії - виїзди з замовниками на готові об'єкти для презентації і показу якості виконаних робіт. - розробка "пакетів" послуг і наповнення дизайн-проектів. -контроль виконання строків виконання робіт. - складання актів ВР. - контроль своєчасної оплати послуг - контроль своєчасної доставки матеріалів на об'єкт. - контроль відповідності на об'єкті згідно проектної документації - вирішення будь-яких організаційних питань щодо життєздатності офісу. - надання звітності щодо об'єктів та роботи ВП в цілому. - налаштування під всі бізнес-процеси системи CRM. - фінансова звітність, - пошук та підбір персоналу від прибиральниці до виконробів. Маю багато партнерських домовленостей з різними постачальниками матеріалів, техніки, меблів, дверей, підлогових покриттів, фарб, сипучих матеріалів і т.ін.
Експерт з утеплення
Тов "хранителі тепла"
Строительство
2 года 11 месяцев
03.2019 - 02.2022
Проведення зустрічей та переговорів з потенційними клієнтами. Консультація клієнтів щодо правильного утеплення їхніх будинків. Підписання договорів, ведення клієнта від початку до кінця.
Розвиток партнерських відносин із іншими компаніями у будівельній сфері.
Спілкування з архітекторами, виконробами, будівельниками. Постановка завдань для виконання робіт з утеплення будинків, контроль якості виконання робіт.
Пошук та залучення нових клієнтів.
Пошук нових будівельних майданчиків, ЛПР, та обговорення питань співпраці з цим напрямком.
Робота на автомобілі компанії. Постійні відрядження
Продавець - консультант
Mobiletrand
Другое
4 года 4 месяца
10.2014 - 02.2019
Консультант у мережі магазинів мобільних аксесуарів. Прийом та консультація клієнтів щодо аксесуарів, мобільної техніки.
Клієнт - менеджер
Ооо "технари"
Консалтинг / Аудит
10 месяцев
12.2013 - 10.2014
Прийом та обробка замовлень покупців з сервісних послуг. Координація роботи та виконання сервісних послуг силами власного сервісу і залучення послуг підрядних організацій. Координація роботи мережі магазинів та служби сервісу. Підготовка та ведення звітної документації щодо виконання сервісних послуг. Контроль виконання та своєчасне надання якісних послуг покупцеві відповідно до стандартів та правил компанії. Вирішення конфліктних та спірних ситуацій з магазинами та покупцями. Консультація покупців та продавців магазинів щодо пакетів послуг. Контроль "дефектів" техніки, та заміна техніки при виявленому дефекті. Вирішення термінових і конфліктних ситуацій, що виникають з покупцями. Обробка заявок онлайн-сервісу.
Торговий представник з авто
Ооо тд мегаполіс
Другое
1 год 5 месяцев
03.2009 - 08.2010
Збільшення планів з продажу. Укладання договорів із клієнтами. Контроль дебіторську заборгованість. Формування замовлень та контроль доставки товару. Робота безпосередньо пов'язана із сегментом HORECA.
Спеціаліст з продажу
Зат "інком"
Консалтинг / Аудит
2 года 9 месяцев
02.2006 - 11.2008
• Розвиток напрямку продаж та впровадження нових напрямків, • Пошук та залучення нових та потенційних клієнтів, • Розвиток відносин із корпоративними клієнтами департаменту ключових клієнтів, • Виконання планів продаж, • Участь у тендерах від А до Я, • Вплив на формування статей у річних бюджетах організацій, • Управління взаємовідносинами у поточних проектах, • Обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних рахунків та договорів Первинна бухгалтерія • Ведення клієнтів (повний документальний супровід)
Спеціаліст з обслуговування абонентів ( супервайзер
UMC/ Vodafone
Телекоммуникации / Связь
2 года 11 месяцев
03.2003 - 02.2006
Обслуговування абонентів. Колл-центр. Обробка вхідних викликів згідно стандартів та правил компанії. Ведення клієнта при вирішенні спірних та складних питань. Контроль робочого часу співробітників. рівномірне навантаження робочого часу на кожного співробітника. Планування графіків
Ключевая информация
Відповідальність, Орієнтація на результат, NetHunt, Ведення KeyCRM, Пользователь Internet, 1С, MS Outlook, Adobe Photoshop, Windows, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, AutoCAD, Вождение авто, amoCRM, САПР, HCL Notes, Google, Oracle Siebel CRM, ArchiCAD, Adobe, Домино, MS Oficce/Win/SAP/Internet/ itc., Управлінські навички, Комунікабельність, Планування продажу, Уміння аналізувати, Ведення переговорів, Побудова відділу продажу, Продаж B2B, Управління командою, Впровадження системи KPI, Ведення CRM, Стратегічне планування, Управління персоналом, Проведення презентацій, Працьовитість, Пунктуальність
Учился в 2 заведениях
Національний авіаційний університет
Менеджмент та маркетинг
1, 2011
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Приладобудівний, інженер точної механіки
Київ, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Абонентські мережі доступу та технології високошвидкісних мереж, Алгоритмічні основи сучасної комп'ютерної графіки
Управление своим временем. Работа с офисными приложениями компании «Инком». «Siebel-CRM», «Е-room», «Express-DВ», «Incom Expres"
«ISP-incom selling process»
«Управляемые переговоры»
«Участь у тендерах»
"Жорсткі переговори". "Технології продажів у державному секторі"
"Складні переговори". СРМ
Андрій Петрович
Андрій Петрович
Керівник відділу продажу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад