Работал в 2 компаниях 7 лет 9 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Трейд-маркетолог
Маріо, Виробниче підприємство
Промышленность и Производство
5 лет 5 месяцев
03.2017 - 08.2022
Обов’язки:
•Розробка та впровадження стандартів роботи з торговими точками та клієнтами
•Аудит і контроль виконання стандартів
•Збір, обробка та консолідація даних для розрахунку ефективності трейдмаркетингових активностей по каналам збуту та брендам
•Аналіз потреб в POS-матеріалах: розробка, виготовлення, контроль надходження і витрачання POS-матеріалів.
•Робота з базами даних (форми звітності, поточні запити)
Досягнення:
•За період роботи мною було розроблено та впроваджено стандарти по роботі з торговими точками та з клієнтами
•Проведено вивчення ринку України та розроблено шаблони звітів для глибокого аналізу рівня та якості представленості бренда по регіонах, як України так і експортного ринку
•Розроблено програму лояльності для партнерів
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
•Розробка та впровадження стандартів роботи з торговими точками та клієнтами
•Аудит і контроль виконання стандартів
•Збір, обробка та консолідація даних для розрахунку ефективності трейдмаркетингових активностей по каналам збуту та брендам
•Аналіз потреб в POS-матеріалах: розробка, виготовлення, контроль надходження і витрачання POS-матеріалів.
•Робота з базами даних (форми звітності, поточні запити)
Досягнення:
•За період роботи мною було розроблено та впроваджено стандарти по роботі з торговими точками та з клієнтами
•Проведено вивчення ринку України та розроблено шаблони звітів для глибокого аналізу рівня та якості представленості бренда по регіонах, як України так і експортного ринку
•Розроблено програму лояльності для партнерів
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Регіональний менеджер
РЕМА УКРАЇНА, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 2 месяца
03.2012 - 05.2014
Обов’язки:
•Пошук та залучення клієнтів, напрацювання і розширення клієнтської бази, побудова ділових взаємовідносин з партнерами
•Укладання договорів
•Робота із супровідною торговою документацією
•Організація і контроль відвантажень товару
•Популяризація бренду, збільшення обсягу продаж
•Проведення маркетингового аналізу, планування продаж
•Участь в тендерах
•Комунікації з виробництвом у Чехії
•Формування звітності з продажів
Досягнення:
•Представництво було виведено на високий рівень в своїй ніші
•Одним із великих досягнень було виграно тендер у майже 20-ти компаній представників брендів конкурентів.
• Координація діяльності компанії в певному регіоні
• Встановлення та розвиток ділових відносин з партнерами та клієнтами
• Планування та виконання регіональних продажів
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Управління командою продажів та мотивація співробітників
• Управління командою продажів та мотивація співробітників
• Організація та контроль маркетингових заходів у регіоні
• Підготовка звітів та прогнозів для керівництва
•Пошук та залучення клієнтів, напрацювання і розширення клієнтської бази, побудова ділових взаємовідносин з партнерами
•Укладання договорів
•Робота із супровідною торговою документацією
•Організація і контроль відвантажень товару
•Популяризація бренду, збільшення обсягу продаж
•Проведення маркетингового аналізу, планування продаж
•Участь в тендерах
•Комунікації з виробництвом у Чехії
•Формування звітності з продажів
Досягнення:
•Представництво було виведено на високий рівень в своїй ніші
•Одним із великих досягнень було виграно тендер у майже 20-ти компаній представників брендів конкурентів.
• Координація діяльності компанії в певному регіоні
• Встановлення та розвиток ділових відносин з партнерами та клієнтами
• Планування та виконання регіональних продажів
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Управління командою продажів та мотивація співробітників
• Управління командою продажів та мотивація співробітників
• Організація та контроль маркетингових заходів у регіоні
• Підготовка звітів та прогнозів для керівництва
Ключевая информация
• Самодисципліна
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Організованість
• Командна робота
• Розвиток бренду
• Аналітика ринку в маркетингу
• Комунікаційні навички
• Лідерські якості
• Організованість
• Командна робота
• Розвиток бренду
• Аналітика ринку в маркетингу
Учился в 3 заведениях
Хмельницький інститут соціальних технологій вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Психологія
Хмельницький, 2023
Київський національний університет будівництва і архітектури
Міське будівництво та господарство
Вінниця, 2011
"Вінницький коледж будівництва і архітектури Київського національного університету будівництва і архітектури"
Монтаж і обслуговування внутрішніх санітарно-технічних систем і вентиляції
Вінниця, 2008
Владеет языками
Английский
средний
Валерій
Валерій
Трейд-маркетолог
Хмельницкий
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 дня назад