Работал в 12 компаниях 15 лет 5 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Телекоммуникации / Связь, Финансовые услуги, IT, Интернет, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
ФАХІВЕЦЬ СКЛАДУ
ERC
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 11 месяцев
03.2021 - 02.2023
- Управління запасами з/ч Acer та вільним місцем на складі
- Розміщення товарів на складі, відстеження їх якості та кількості
- Зборка та комплектація замовлень, їх упаковка та маркування для відправки
- Робота з виробником Acer та клієнтами, підготовка рахунків та звітів
- Регулярні інвентаризаційні заходи
L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
Воля Кабель
Телекоммуникации / Связь
6 месяцев
07.2020 - 01.2021
- Усунення технічних несправностей абонентів у телефонному режимі
- Сприяння абонентам у вирішенні фінансових питань їх акаунтів
- Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
- Допродаж абонентам клієнтського обладнання компанії
L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
Phonet
Телекоммуникации / Связь
1 год 6 месяцев
01.2019 - 07.2020
- Усунення несправностей користувачів у телефонному режимі
- Документування несправностей у тикет-системі (Zendesk), за необхідності переведення на L2 фахівців
- Налаштування хмарних АТС та інтеграції з CRM
- Віддалене налаштування програмних та IP-телефонів
- Консультація про можливості та налаштування хмарної АТС
ФАХІВЕЦЬ ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ
iPay.ua
Финансовые услуги
1 год 5 месяцев
09.2017 - 02.2019
- L1 підтримка системи онлайн-платежів (телефон, чат, електронна пошта, соціальні мережі)
- Консультація клієнтів про можливості продукту та умови обслуговування
- Надання клієнтам детальної інформації про платежі
- Обробка проблемних платежів, за необхідності переведення на L2 фахівців
- Підтримка клієнтів цифрового гаманця Masterpass
ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Vodafone
Телекоммуникации / Связь
1 год 4 месяца
05.2016 - 09.2017
- Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
- Налаштування мобільного інтернету на мобільних телефонах абонентів
- Налаштування абонентам мобільних сервісів
- Реєстрація питань, скарг та звернень абонентів
ОПЕРАТОР АУТСОРСИНГОВОГО КОНТАКТНОГО ЦЕНТРУ
Киевстар
Телекоммуникации / Связь
1 год 7 месяцев
10.2014 - 05.2016
- Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
- Обробка замовлень та заявок від клієнтів
- Вихідні дзвінки щодо опитування та оцінки якості обслуговування клієнтів
- Вихідні дзвінки щодо клієнтської заборгованості
QA ІНЖЕНЕР
GlobalLogic
IT
9 месяцев
01.2014 - 10.2014
- Огляд документів технічних вимог
- Складання тест-кейсів (HP Quality Center)
- Підготовка та налаштування тестової інфраструктури (Linux)
- Проектування, розробка та виконання авто-тестів
- Документування знайдених дефектів (Jira)
QA ІНЖЕНЕР
IntroPro
IT
1 год 10 месяцев
02.2012 - 12.2013
- Огляд вимог, специфікацій та проектних документів
- Складання тест планів/кейсів, оцінка часу та пріоритетності виконання тестування
- Виконання тестів, документування знайдених дефектів (Jira)
- Проектування, розробка та виконання авто-тестів (Java, Selenium, Jenkins, Maven)
- Підготовка та налаштування тестової інфраструктури (Linux)
NOC ІНЖЕНЕР
Oberon Media
IT
10 месяцев
05.2011 - 03.2012
- L2 технічна підтримка онлайн веб-застосунків
- Документування знайдених дефектів (Jira)
- Обробка звернень, за необхідності переведення на L3 спеціалістів
- Моніторинг серверної інфраструктури, аналіз журналів логів (Splunk)
- Створення та підтримка тестових сценаріїв (Java, Selenium)
- Налаштування та підтримка інфраструктури для моніторингу (Hyperic, Nagios, Zabbix)
МЕНЕДЖЕР З КОРПОРАТИВНИХ ПРОДАЖІВ
Cyfra.ua (ISP)
Интернет
1 год 9 месяцев
11.2007 - 08.2009
- Генерація лідів (вихідні дзвінки, активний пошук, зустрічі)
- Ведення перемовин та укладання договорів
- Координація зусиль усіх відділів під час підключення клієнтів
- Розвиток та підтримка відносин з власниками будівель та бізнес-центрів
- Виконання плану продажів, щотижнева/щомісячна звітність
L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
Cyfra.ua (ISP)
Интернет
9 месяцев
01.2007 - 10.2007
- Виявлення та усунення несправностей користувачів по телефону та email
- Реєстрація звернень у тикет-системі
- Налаштування та підтримка мережного обладнання (DSLAM, ADSL модеми, маршрутизатори, комутатори)
- Моніторинг доступності мережі, продуктивності серверів/сервісів
СИСТЕМНИЙ АДМІНІСТРАТОР
Team Systems
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
11 месяцев
01.2006 - 12.2006
- Адміністрування серверів (Windows Server 2003, Active Directory)
- Підтримка операційних систем та програм корпоративних користувачів
- Налаштування мережного обладнання (АТС, телефони, маршрутизатори, комутатори, модеми)
- Обслуговування мережевої інфраструктури
Учился в 1 заведении
Національний Авіаційний Університет
Комп'ютерні системи та мережі
Киев, 2007
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
родной
Украинский
продвинутый
Курсы, тренинги, сертификаты
English Prime
Перші державні курси англійської мови
Дополнительная информация
Цель
Фахівець підтримки клієнтів
Андрій
Андрій
Фахівець підтримки клієнтів
Киев
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад