Работала в 1 компании   4 года 2 месяца

IT

Customer support representative

appflame

IT

4 года 1 месяц

07.2019 - 08.2023

Responsibilities:
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Маркетингу

Київ, 2018

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Олександра Юріївна

Customer support representative

Киев

40 000 грн.

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 часа назад