Работала в 1 компании 4 года 2 месяца
IT
Customer support representative
appflame
IT
4 года 1 месяц
07.2019 - 08.2023
Responsibilities:
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.
Училась в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Маркетингу
Київ, 2018
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Олександра Юріївна
Олександра Юріївна
Customer support representative
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад