Работала в 1 компании 2 года 6 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Бухгалтер
Група торгових компаній
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 5 месяцев
04.2022 - 09.2024
• Робота з клієнт-банком:
здійснення гривневих та валютних платежів, рознесення вхідної та вихідної банківської виписки, взаємодія з банками з приводу питань які виникають протягом робочого процесу. Надання документів для валютного контролю, тощо. Контроль рахунків 311, 312, 333, 334, 315, 313.
• Фінансування факторингу:
підготовка реєстрів для подачі на фінансування, подача на фінансування, взаємодія з менеджерами відділу факторингу з приводу статусу реєстрів. Проведення реєстрів в програмі.
• Робота з постачальниками:
оприбуткування ТМЦ, внесення документів по оприбуткуванню ТМЦ, ОЗ, МНМА, щомісячна звірка з контрагентами, контроль заборгованості. Контроль рахунків 631; 6851 та контроль правильного відображення ТМЦ на рахунках 1531,1521,201,205,207,221,209
•Транспортні послуги:
внесення та розподілення витрат від отриманих транспортних послуг пов*язаних з переміщенням між складами, придбанням матеріалів та реалізацією товару. Взаємодія з перевізниками.
•Податкові накладні:
контроль правильності зареєстрованих вхідних податкових накладних, взаємодія з контрагентами з питань розрахунків коригування, контроль розблокування заблокованих податкових накладних. внесення вхідних податкових в програму. Контроль рахунку 6442
Збір повного пакету документів для розблокування податкових накладних. Написання пояснення та підготовка для відправки. Розблокування податкових накладних на постійній основі.Ведення реєстру заблокованих накладних та процесу розблокування
• Заробітна плата:
Виплата заробітної плати через клієнт-банк, вигрузка зарплатних відомостей в банк, сплата податків по зп. Виплата відпускних, лікарняних ( за рахунок підприємства та рахунок ФСС) Взаємодія з банком з приводу під*єднання карток працівників до зарплатного проекту. Вигрузка відомостей з ЗУП в 1С та проведення в програмі
• Ведення документообігу
Взаємодія з контрагентами з приводу документообігу, обмін документами через ЕДО ( медок, Вчасно). Архівування, сортування та розкладання документів згідно періодів. Запити відсутніх оригіналів. контроль наявності оригіналів.
Відправка кореспонденції (Нова Пошта, УкрПошта)
• Виписка документів з реалізації:
підготовка повного пакету документів з реалізації товарів або послуг: видаткові, акти, ТТН.
взаємодія з менеджерами з продажу для вирішення документальних питань по їх клієнтам. Допомога менеджерам в корегуванні рахунків, та по питанням які виникають під час робочого процесу
•Взаємодія з іншими підрозділами
Допомога юр відділу: Контроль вчасного підписання/повернення договорів, Допомога з заповненням та внесенням реквізитів, внесення договорів в базу, узгодження сумнівних правок( пунктів з штрафами, тощо ) з директором. Перевірка договорів на правильне оформлення та заповнення
Комунікація з питань які виникають під час робочого процесу, виконання інших доручень головного бухгалтера. Допомога головному бухгалтеру.
• Оренда:
Контроль сплати оренди офісу та комунальних послуг в вказані договором оренди строки, Взаємодія з орендодавцем з приводу документів та інших питань.
• Імпорт:
Оприбуткування ввезених товарів + розподілення та відображення всіх витрат які пов'язані з імпортом, контроль наявності документів. Контроль та проведення валютних платежів згідно умов та строків зазначених в договорі. Контроль розрахунків з таможнею.
комунікація з митними брокерами.
• Програми в яких працюю:
1С BAS бухгалтерія; 1С 8.3 Управління торговим підприємством, 1С ЗУП
Медок,Вчасно
Пакет офісних програм (Word; Excel; PowerPoint)
Гугл таблиці
• Навчання стажерів
Введеня нових людей в курс справи, передача обов?язків. Доромога в адаптації на новому місці, та допомога в вирішенні питань які стосуються обов?язків під час випробовувального терміну. координація під час стажування.
здійснення гривневих та валютних платежів, рознесення вхідної та вихідної банківської виписки, взаємодія з банками з приводу питань які виникають протягом робочого процесу. Надання документів для валютного контролю, тощо. Контроль рахунків 311, 312, 333, 334, 315, 313.
• Фінансування факторингу:
підготовка реєстрів для подачі на фінансування, подача на фінансування, взаємодія з менеджерами відділу факторингу з приводу статусу реєстрів. Проведення реєстрів в програмі.
• Робота з постачальниками:
оприбуткування ТМЦ, внесення документів по оприбуткуванню ТМЦ, ОЗ, МНМА, щомісячна звірка з контрагентами, контроль заборгованості. Контроль рахунків 631; 6851 та контроль правильного відображення ТМЦ на рахунках 1531,1521,201,205,207,221,209
•Транспортні послуги:
внесення та розподілення витрат від отриманих транспортних послуг пов*язаних з переміщенням між складами, придбанням матеріалів та реалізацією товару. Взаємодія з перевізниками.
•Податкові накладні:
контроль правильності зареєстрованих вхідних податкових накладних, взаємодія з контрагентами з питань розрахунків коригування, контроль розблокування заблокованих податкових накладних. внесення вхідних податкових в програму. Контроль рахунку 6442
Збір повного пакету документів для розблокування податкових накладних. Написання пояснення та підготовка для відправки. Розблокування податкових накладних на постійній основі.Ведення реєстру заблокованих накладних та процесу розблокування
• Заробітна плата:
Виплата заробітної плати через клієнт-банк, вигрузка зарплатних відомостей в банк, сплата податків по зп. Виплата відпускних, лікарняних ( за рахунок підприємства та рахунок ФСС) Взаємодія з банком з приводу під*єднання карток працівників до зарплатного проекту. Вигрузка відомостей з ЗУП в 1С та проведення в програмі
• Ведення документообігу
Взаємодія з контрагентами з приводу документообігу, обмін документами через ЕДО ( медок, Вчасно). Архівування, сортування та розкладання документів згідно періодів. Запити відсутніх оригіналів. контроль наявності оригіналів.
Відправка кореспонденції (Нова Пошта, УкрПошта)
• Виписка документів з реалізації:
підготовка повного пакету документів з реалізації товарів або послуг: видаткові, акти, ТТН.
взаємодія з менеджерами з продажу для вирішення документальних питань по їх клієнтам. Допомога менеджерам в корегуванні рахунків, та по питанням які виникають під час робочого процесу
•Взаємодія з іншими підрозділами
Допомога юр відділу: Контроль вчасного підписання/повернення договорів, Допомога з заповненням та внесенням реквізитів, внесення договорів в базу, узгодження сумнівних правок( пунктів з штрафами, тощо ) з директором. Перевірка договорів на правильне оформлення та заповнення
Комунікація з питань які виникають під час робочого процесу, виконання інших доручень головного бухгалтера. Допомога головному бухгалтеру.
• Оренда:
Контроль сплати оренди офісу та комунальних послуг в вказані договором оренди строки, Взаємодія з орендодавцем з приводу документів та інших питань.
• Імпорт:
Оприбуткування ввезених товарів + розподілення та відображення всіх витрат які пов'язані з імпортом, контроль наявності документів. Контроль та проведення валютних платежів згідно умов та строків зазначених в договорі. Контроль розрахунків з таможнею.
комунікація з митними брокерами.
• Програми в яких працюю:
1С BAS бухгалтерія; 1С 8.3 Управління торговим підприємством, 1С ЗУП
Медок,Вчасно
Пакет офісних програм (Word; Excel; PowerPoint)
Гугл таблиці
• Навчання стажерів
Введеня нових людей в курс справи, передача обов?язків. Доромога в адаптації на новому місці, та допомога в вирішенні питань які стосуються обов?язків під час випробовувального терміну. координація під час стажування.
Ключевая информация
• Вміння правильно розприділяти робочий час та визначати приорітетніші задачі
• Відкрита до навчання та нових обов‘язків
Училась в 2 заведениях
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
облік та аудит
Харків, 2024
Харківський кооперативний торгово-економічний коледж
облік та оподаткування
Харків, 2021
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
бухгалтер з ФОП
Харків, 2021
Вікторія Олександрівна
Вікторія Олександрівна
Бухгалтер, помічник головного бухгалтера
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 1 час назад