🚀 Що ви будете робити
• Допомога у визначенні обсягу та цілей проєкту
• Підтримка всіх аспектів (обсяг, бюджет, терміни, ризики, проблеми, звітність) проєктів і потоків роботи
• Визначати та вдосконалювати стандарти та процеси документації
• Розробляти та виконувати робочий потік
• Виявляти ризики і відстежувати вирішення
• Звітувати про хід роботи
• Керувати проєктними зустрічами
• Забезпечувати виконання узгоджених проєктів вчасно та в рамках бюджету
• Візьмете на себе відповідальність за реалізацію проєктів і програм за потреби.
👩🏼💻 Ця пропозиція для саме Вас, якщо маєте:
• Принаймні 1 рік досвіду роботи в галузі Project Management
• Здатність керувати складними ситуаціями та виконувати критичні дії
• Навички багатозадачності є важливими
• Комерційно та фінансово обізнаний з досвідом розуміння бюджетів
• Чудову увагу до деталей
• Добре знання методологій управління проєктами, таких як Agile.
• Знання англійської мови не нижче рівня B1.