Працював в 2 компаніях 1 рік 4 місяці
IT
Unity Developer · Tools & Systems
Happy Games
IT
8 місяців
12.2024 - 07.2025
- Розробляв спільні ігрові системи та інструменти, що використовувались у кількох проектах, підвищуючи узгодженість та зменшуючи дублювання роботи.
- Створював та підтримував кастомний Unity-фреймворк із багаторазовою архітектурою, структурою ресурсів та внутрішніми стандартами коду.
- Підготував внутрішню технічну документацію (пайплайни, налаштування субмодулів, структура проєкту, інструкції щодо збірок) для підтримки командних процесів.
- Налаштовував і підтримував CI/CD-пайплайни GitLab для збірок під Android, iOS та Windows, включно з автоматизацією кроків публікації.
- Реалізовував автоматизацію збірок із використанням Fastlane, Gulp, Gradle та інструментів Xcode.
- Працював над геймплейними функціями та UI у кількох інтерактивних дитячих міні-іграх і прототипах.
- Інтегрував аналітику та SDK, зокрема GameAnalytics, AppsFlyer та CAS, у різні проєкти.
- Співпрацював із дизайнерами та розробниками для підтримки чистої архітектури та стабільності проєктів.
- Допомагав у міграції проєктів на Git-субмодулі та уніфікації пайплайнів роботи з ресурсами.
Unity Gameplay Developer
Play Drop
IT
7 місяців
07.2023 - 02.2024
- Побудував модульну архітектуру геймплею з використанням патернів Strategy, State та ScriptableObject, структуровану через залежності Zenject, що забезпечило гнучку конфігурацію поведінки та розширюваність функціоналу.
- Розробив складну систему модифікаторів та ефектів на основі подій, з data-driven конфігурацією правил та чітким розділенням відповідальностей, що підтримує стекування ефектів, умовні взаємодії та таймери.
- Реалізував розширюваний фреймворк для снарядів та взаємодій з використанням Object Pooling, data-driven налаштувань та модульної логіки руху, що дало можливість легко додавати нові типи взаємодій і водночас зберігати високу продуктивність на мобільних пристроях.
- Створив конфігуровану поведінку ворогів на основі машин станів, параметрів у ScriptableObject та сервіс-орієнтованої архітектури, що значно підвищило повторне використання систем та швидкість ітерацій під час розробки.
- Оптимізував ключові геймплейні процеси за допомогою пулінгу, кешування залежностей, інструментів профілювання та зменшення GC-алокацій, що забезпечило стабільну продуктивність на мобільних і середньобюджетних пристроях.
Ключова інформація
- Програмування та архітектура: C#, OOP, SOLID, патерни Strategy та State, ScriptableObjects, Dependency Injection (Zenject).
- Unity Engine: геймплейні системи, Object Pooling, URP/Built-in, профілювання та оптимізація.
- AI та навігація: NavMesh, поведінка ворогів, системи бачення.
- Мережеві технології: Unity Netcode, Relay, Lobby (базовий мультиплеєр), Photon.
- Інструменти та пайплайни: Git, GitLab CI/CD, збірки для Android/iOS/Windows, Fastlane.
- UI та UX: Canvas UI, World-Space UI, DOTween.
- 3D та візуалізація: Blender (low-poly, UV-розгортки), MagicaVoxel, particles/VFX.
- Інтеграція SDK: AppsFlyer, GameAnalytics, CAS.
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Чернівецький політехнічний коледж"
Програмування (1 курс)
2022
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Oleksandr
Oleksandr
Unity developer

Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому