Працював в 5 компаніях 14 років 4 місяці
FMCG
Директор виробничого комплексу
Pepsico
FMCG
2 роки 7 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Начальник відділу планування (Соки/Напої)
Pepsico
FMCG
9 місяців
07.2022 - 04.2023
- Керував повним циклом планування для категорій напоїв (Пепсі, Мірінда, 7ап і соків Сандора, Садочок, Агуня) , забезпечуючи узгодженість виробництва, логістики та продажів і рівень сервісу понад 97%.
- Оптимізував запаси та зменшив дефіцити завдяки впровадженню щотижневих кросфункціональних iS&OP-нарад.
- Підвищив точність прогнозів на 10 пунктів, збалансувавши виробничі плани з ринковим попитом в умовах нестабільності.
- Координував запуск нових продуктів (NPD), мінімізувавши втрати під час фаз входу/виходу продуктів.
- Підвищив оперативну прозорість завдяки впровадженню аналітичних дашбордів для швидших управлінських рішень.
Начальник віділу планування Молоко/Снеки
Pepsico
FMCG
4 роки 10 місяців
09.2017 - 06.2022
- Планував і контролював постачання для категорій Dairy & Snacks угоризонті 16 тижнів, забезпечуючи повну узгодженість виробництва,логістики та продажів.
- Підвищив точність планування та рівень сервісу до 96%+,зменшивши дефіцити та списання.
- Керував процесами phase-in / phase-out при зміні асортименту —без втрат і надлишкових запасів.
- Впровадив процес iS&OP, що об’єднав дані з виробництва та продажів для більшої прозорості.
- Забезпечив оптимізацію витрат завдяки ефективному використанню сировини та графіків виробництва між заводами.
Начальник відділу клієнтського сервісу
PepsiCo
FMCG
2 роки 1 місяць
08.2015 - 09.2017
- Організовував та керував роботою відділу клієнтського сервісу (оператори, супервайзери), забезпечуючи безперебійне обслуговування клієнтів.
- Розробив та впровадив стандарти обслуговування (SLA/ KPI), що дозволило скоротити час відповіді та підвищити задоволеність клієнтів.
- Аналізував звернення клієнтів, визначав повторювані проблеми та ініціював зміни у виробничих/логістичних процесах для їх усунення.
- Налагоджував комунікацію між відділом клієнтської підтримки, продажами, логістикою та виробництвом для швидкого вирішення нестандартних ситуацій.
- Проводив навчання та оцінку співробітників, формував кадровий резерв та систему регулярного коучингу.
Провідний фахівець відділу клієнтського сервісу
Pepsico
FMCG
3 роки 11 місяців
09.2011 - 07.2015
Ключова інформація
- Управління прибутками та витратами (P&L Ownership);
- CAPEX / ROI-управління,ефективність інвестицій;
- Lean / Безперервне вдосконалення, підвищення OEE;
- Безперервність бізнесу та антикризове лідерство;
- Оптимізація ланцюга постачання та iS&OP;
- Розвиток команд та управління змінами;
- Управління ризиками та безпекою;
- Операційна досконалість;
- Планування виробництва;
- Управління проєктами;
- Стратегічне планування
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Телекомунікації
2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Food Safety - Acrylamide
Better Feedback
EHS Leadership
IBP: Develop, Review & Measure Forecast Performance
Hiring Manager
Crisis Management
Food Safety - Allergens
Managers' Responsibilities
Основи лідерства (Ефективна мотивація та вплив лідера)
Lean Manufacturing
Logistics and Quality
Бізнес Етика для менеджерів
Підбір персоналу
Фінанси для не фінансистів
Додаткова інформація
Визнання
Нагороди
- The Chairman's Circle of Champions, США
- Europe Supply Chain Awards 2024, Туреччина
- Europe Supply Chain Awards 2022, Іспанія
- Vivat 2019, 2018, 2016, 2015 Україна
Віталій Юрійович
Віталій Юрійович
Chief Operating Officer

Київ
Готовий переїхати: Вінниця, Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому