Працювала в 1 компанії 3 роки
Торгівля роздрібна / Retail
Фахівець підтримки клієнтів компанії WOG
WOG
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
10.2021 - до теперішнього часу
В обов?язки входить спілкування з клієнтами в чат-телеграмі та по телефону, вирішення питань щодо Програми Лояльності та супутніх питань.
Із досягнень на цій посаді є якісні комунікативні навички, спілкування із конфліктними клієнтами, вміння знайти спільну мову із різними людьми. Багатозадачність, стресостійкість, вміння знайти вихід із будь-якої ситуації.
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Адаптація до нових умов роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Планування та організація своєї роботи
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Факультет соціальних наук/слціальна робота
Луцьк, 2021
Володіє мовами
Англійська
середній
Леся
Леся
Відео монтажник
Луцьк
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна
Оновлено 5 днів тому