Працювала в 4 компаніях 22 роки 6 місяців
Банки
Директор департаменту управління клієнтської цінністю та аналітики
Raiffeisen Bank Україна
Банки
5 років 7 місяців
02.2019 - до теперішнього часу
- Успішно виконана трансформації CRM та аналітичної функції- впровадження сервіс дизайну, поведінкової економіки, клієнтської аналітики, автоматизації процесів
- Забезпечення зростання клієнтської бази за рахунок впровадження стратегії керування життєвим циклом клієнтів- лідменеджмент, активація, проактивне утримання та реактивація
- Керування трайбом адаптивних команд для створення інноваційних сервісів для клієнтів
- Концептуалізація, створення, впровадженнята керування програмою лояльності банка.
Начальник управління з розвитку взаємовідносин з клієнтами та лояльності
Альфа Банк Україна
Банки
16 років 4 місяці
12.2007 - 04.2024
Концептуалізація, створення, запуск і керування програмною лояльності
Керування портфелем клієнтів
Кросс продажі
Розробка продуктів і процесів з використанням методології Lean 6 Sigma
Керування портфелем клієнтів
Кросс продажі
Розробка продуктів і процесів з використанням методології Lean 6 Sigma
Project Manager
Swedbank
Банки
11 місяців
12.2006 - 11.2007
Розвиток кредитних продуктів і процесів. Створення програм з продажу кредитних продуктів
Project Manager
Укрсоцбанк
Банки
4 роки 9 місяців
04.2002 - 01.2007
Створення карткових продуктів, маркетингових поограм з продажу карткових продуктів, робота зі спірними транзакції маркетингу
Навчалась в 2 закладах
Edinburgh Business School
MBA
Київ, 2024
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інститут міжнародних відносин
Київ, 2002
Володіє мовами
Англійська
вільно
Українська
рідна
Тетяна
Тетяна
Department head
Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому