Це — візитка кандидата
Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.
Ключова інформація
- Організаційні навички: здатність планувати та керувати активностями для дітей під час табору або ігрових заходів.
- Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з дітьми, їх батьками та колегами.
- Лідерські якості: здатність створювати позитивне середовище, виявляти і розвивати таланти у дітей, керувати конфліктами.
- Знання безпеки та надання першої допомоги: важливо мати базові знання з цих питань для забезпечення безпеки дітей.
- Творчість та енергія: здатність придумувати цікаві та розвиваючі розваги та програми для дітей.
Навчалась в 1 закладі
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
факультет педагогічної і мистецької освіти
Полтава, 2027
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська за 27 занять
Курси, тренінги, сертифікати
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти
правильно діяти, якщо ваша дитина або учень стала учасником булінгу (цькування); - діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі; вживати заходів, якщо ви працюєте в закладі освіти та щодня стикаєтесь з подібними випадками; - правильно зупиняти та попереджувати булінг (цькування); створювати безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування); запроваджувати системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти.
Сертифікат Освітні інструменти критичного мислення
мотивувати учнів до навчання та задовольняти їхні освітні потреби якнайкраще, - використовувати екзистенціальний аналіз В. Франкла для гармонізації освітнього середовища та забезпечення власного емоційного добробуту, -упорядковувати свою активність відповідно до важливості справ; використовувати стреси для власного особистісного та фахового зростання, створювати належні освітні умови для виховання успішних та щасливих людей, організовувати екологічний освітній процес, доцільно добирати засоби діагностики компетенцій учнів.
Сертифікат Критичне мислення для освітян
відрізняти навчання критичного мислення від його імітації: визначати сфери, де критичне мислення стане в пригод розпізнавати властивості критичного мислення та особистості із прагненням до критичного мислення, застосовувати стратеги та процедури критичного мислення для розв'язування проблемних задач та самовдосконалення; розуміти, коли потрібно застосовувати критичне мислення та стадії його розгортання: - створювати належні умови для розвитку критичного мислення учнів.
Додаткова інформація
Про себе
Олександра Євгенівна
Олександра Євгенівна
Вожатий
Буковель
повна зайнятість
Оновлено 6 місяців тому