Працювала в 7 компаніях   15 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Банки

Бухгалтер

Жжук, РК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

09.2021 - 05.2024

-Ведення каси офісу філіала (прийом виручки, здача виручки в банк, видача коштів згідно реєстру, робота з РРО, ведення касових документів, касової книги. Моніторинг обігу та залишку грошових коштів на торгових точках Робота з торговими точками:

-Контроль та звірка правильності закриття змін магазинів( звіт про роздрібний продаж,наявність Zзвіта).

-Звірка прибуткових та видаткових ордерів кас магазинів

-Інвентаризації каси магазинів, товару, виведення результатів та формування документів, закриття взаєморазрухунків по інвентаризації. -Консультація та допомога в поточній роботі з продавцями в телефонному режимі та в робочій пошті

- Звірка безготівкових коштів.

-Робота з контрагентами : створення заявок та поступлень на оплату оренд, комунальних послуг та іншого.

-списання канцтоварів та господарських товарів .

-Проведення авансових звітів.

- Клієнт Банк (набір платіжок в 1 С, вигрузка в банк для оплати)

Формування звітності по провединим платіжкам.

Бухгалтер первичной документации (1с)

Введіть назву компанії

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

02.2021 - 09.2021


  • учет и хранение первичных документов, контроль наличия оригиналов
  • акты сверок с контрагентами
  • проведение инвентаризации
  • работа в 1 с (8:3)

заместитель старшего кассира

гипермаркет оптовый

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

06.2020 - 01.2021

Свод дня.
  • подкрепление/ инкассация денежных средств,
  • Имела дело с наличными от 1,5-3 млн. безналичными 4-5 млн.

Бухгалтер

ООО "Украинская дистрибуционная компания"

Транспорт та Логістика

5 місяців

02.2020 - 07.2020

Проведение прихода и расхода ТМЦ на складе представительства.
Проведение инвентаризации склада.
Работа с первичной документацией.
Сверка и закрытие операционного дня.
Приход товара , отгрузка, создание РН и ТТН.(для отгрузки машин).
Внесение новых договоров ,кольцевых и лицензий, возврат товара .

административное деловодство (хоз.расчет,секретарь)

Райффазен Банк Аваль Одеська дирекция

Банки

2 роки 1 місяць

01.2018 - 02.2020

Прием входящей корреспонденции, распределение писем и документов между отделениями и сотрудниками компании. (Прием документов: от ГИС (государственной исполнительной службы) аресты счетов, имущества, запросы, выемки документов, жалобы направление на исполнителя и т.п.)

Работа со счетами,накладными на оплату и списание средств,(первичные документы ТМЦ) прием входящей и исходящей корреспонденции и электронной почты и многое другое.

Экономист физических лиц

Филия АТ"Имексбанк" м.Одесса

Банки

8 років 5 місяців

06.2009 - 11.2017

экономист физических лиц

платежной системы (НСМЕП) (эмиссия карт)

  • Ведение текущих, кредитных и депозитных счетов физических лиц;
  • Оформление денежных чековых документов и проводок;
  • Оформление денежных чековых книжек по заявлениям клиентов;
  • Начисление процентов по депозитам;
  • Выдача денежных средств, с текущих счетов по паспорту.
  • Дополнительные взносы, погашение овердрафта.
  • Прием документов на оформление банковских карт.
  • Заполнение ведомости.
  • Открытие и закрытие счетов .
  • Оформление договоров для текущих счетов.
  • Устранение текущих неполадок у клиентов по их картам.
  • Прием заявок и жалоб от клиентов.
  • Прием документов от организации на эмиссию карт.
  • (Продажа) Подключение к интернет- банкингу
  • Оформление карт Голд, Премиум, Платинум
  • Прием звонков.
  • Консультация отделений .
  • И многое другое

кассир-контролер

АТ "Имексбанк"

Банки

9 місяців

08.2008 - 05.2009

кассир-контролер

прием коммунальных платежей от населения,работа с лицевыми счетами.

Валютообменные операции.

Навчалась в 3 закладах

«Европейский университет»

«Финансы и кредыт»

Одесса, 2016

"Европейский университет"

Экономика предприятия

Одесса, 2015

Торезкий профессиональный лицей

учетчик (регистрация бух.данных)

г.Торез ,Донецкая обл., 2003

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

початковий

Українська

вільно

Додаткова інформація

О себе

Проживаю на вул. Рішельєвській, 38
Розглядаю роботу у Приморському р-н.
(Мені влаштує ваша З/п)
Шукаю роботу з 5-ти денним графіком роботи. (Розгляну відалену роботу,або скорочений день чи не повний робочий тиждень в іншому р-н.)
Готова спробувати щось нове!
(По роботі стикаюся зі рахунками, накладними на оплату та списання коштів, так само є досвід із проводками та зарахування)
Прихід товару, відвантаження, створення ТТН. (Для відвантаження машин) Робота з первинними документами.
Відповідальна, пунктуальна, стресостійка, життєрадісна, цілеспрямована, позитивна.
Бажання вчитися новому, що навчається.
("Помічник керівнику" з розмитими вимогами -прохання не турбувати.)

Компьютерные навыки

Знання програм MS Outlook, MS Team's, Bitrix24., Організованість та вміння працювати в команді., Стресостійкість, Уміння швидко засвоювати нову інформацію, Робота з великим обсягом інформації, Впевнений користувач ПК, робота в 1С 8.3 та КУП., 1С:Бухгалтерія

Procurement заказ товара и подача первичных документов для оплаты списания (оформление).

Характеристика с последнего места работы

-

На данный момент работаю.

не працюю

Екатерина

Бухгалтер, економіст

Одеса

40 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому