Працювала в 4 компаніях 6 років 4 місяці
Промисловість та Виробництво
Провідний фахівець відділу найму, навчання та розвитку персоналу
МЕТІНВЕСТ
Промисловість та Виробництво
4 місяці
05.2023 - 09.2023
- Пошук кандидатів на вакансії комбінату через job-сайти та внутрішню базу резерву;
- Супровід кандидатів на всіх етапах працевлаштування;
- Здійснення прийому кандидатів у відділі кадрів, консультація щодо наявних вакансій та можливого працевлаштування згідно кваліфікації кандидата;
- Підготовка звітності роботи рекрутера (заповнення наявних вакансій, створення бази кандидатів тощо);
- Обробка звернень через «Гарячу лінію»;
- Підготовка та розміщення об’яв про вакансії на job-сайтах та внутрішньому порталі.
Менеджер з внутрішніх комунікацій
МЕТІНВЕСТ
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
07.2021 - 02.2023
- Консолідація надісланих актуальних питань по каналах зворотного зв’язку;
- Підготовка та контроль систематичного розміщення інформаційних матеріалів, листівок, бюлетенів для періодичного оновлення інформаційних стендів;
- Проведення внутрішніх аудитів інформаційних стендів, вчасна підготовка аналітичної звітності;
- Підготовка презентаційних матеріалів та матеріалів для внутрішньо-корпоративних розсилок, звернень, листів подяки, вітальних листівок тощо;
- Підготовка систематичної документації в частині проведення робочих зборів: графіків проведення, порядку денного, презентаційних матеріалів тощо;
- Здійснення технічного супроводу доповідачів під час проведення зборів та нарад: наявність ТЗ (проектор, екран, ноутбук) та презентаційних матеріалів;
- Контроль якості проведення робочих зборів у структурних підрозділах комбінату;
- Консолідація звітної інформації за підсумками проведення робочих зборів (протоколи зборів, перелік питань, що надійшли від персоналу);
- Проведення внутрішніх аудитів робочих зборів, підготовка та вчасне надання аналітичної звітності за результатами відвідувань;
- Розробка та організація опитувань, хол-тестів, анкетування, фокус-групових дискусій;
- Збір та перевірка документів кандидатів на нагородження, наданих структурними підрозділами;
- Підготовка та подання офіційних клопотань у міську та районну ради, щодо нагородження працівників комбінату з нагоди професійних свят.
Провідний економіст
S.GROUP
Промисловість та Виробництво
2 роки 2 місяці
07.2014 - 09.2016
- Проведення касових та банківських документів;
- Звіряння взаєморозрахунків за внутрішніми контрагентами та постачальниками послуг (транспортні, комунальні, митні витрати, маркетингові тощо);
- Нарахування послуг та проведення операцій з перерозподілу витрат;
- Звіряння звітів технологів, відділу постачання;
- Погодження заявок на оплату коштів(із зазначенням заборгованості та звіряння з бюджетом);
- Внесення нових та змінених специфікацій та годинних тарифних ставок/окладів;
- Внесення технологічних операцій на продукцію (розцінки);
- Перевірка документів, внесених економістами;
- Нарахування додаткових витрат на накладні (митні, транспортні);
- Проведення документів із закриття періоду;
- Контроль норм списання;
- Складання звітів із заробітної плати начальникам виробничих майданчиків;
- Звіряння залишків по готовій продукції на складах;
- Встановлення цін номенклатури;
- Проведення актів інвентаризації під час перевірки Контрольно-ревізійного відділу;
- Звіряння взаєморозрахунків з філіями та постачальниками сировини/покупцями (Дистриб'ютори) за фактом відвантаження під час відправлення документів зі складу готової продукції (далі ГП);
- Звіряння цін та кількості відвантаженої продукції на мережі з бухгалтерської базою даних (далі БД), контроль відхилень;
- Внесення звіту провадження за зміну;
- Звіряння залишків сировини та готової продукції по виробничому майданчику (далі ВМ);
- Внесення документів переміщення, акти списання, видаткові накладні з виробництва;
- Звіряння з комірниками та майстрами звітів ТМЦ.
Економіст
S.GROUP
Промисловість та Виробництво
2 роки
07.2012 - 07.2014
- Внесення нових та змінених годинних тарифних ставок та окладів на (ВМ);
- Проведення документів нарахування відпускних, лікарняних;
- Розподіл заробітної плати за підробіток;
- Формування документів на виплату заробітної плати;
- Проведення документів платіжна відомість, табель, розрахунок нарахувань за окладом, внесення коректив, розрахунок доплат, утримання на основі актів та наказів;
- Звірка нарахованої заробітної плати;
- Обов’язки адміністратора віддалених баз доступу складів ГП;
- Встановлення заборони на зміну документів за минулу добу в базах (щодня);
- Вивантаження накладних, переміщень із баз даних ГП та завантаження у всі виробничі бази (щодня);
- Проведення змін у документах у базах ГП на підставі службових записок;
- Закриття місяця у базах.
Навчалась в 1 закладі
Запорізький національний університет
Економічна кібернетика
Кривий Ріг, 2014
Додаткова інформація
Особисті якості
Досвідчений користувач ПК, Word, Excel, PowerPoint, 1С.
Відповідальна, легко знаходжу спільну мову з людьми, швидко навчаюсь, педантична, люблю щоб був порядок в документах та базах, швидко працюю з великими об’ємами даних.
Олена
Олена
Економіст
Кривий Ріг
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому