Працювала в 4 компаніях   6 років 4 місяці

Промисловість та Виробництво

Провідний фахівець відділу найму, навчання та розвитку персоналу

МЕТІНВЕСТ

Промисловість та Виробництво

4 місяці

05.2023 - 09.2023

- Пошук кандидатів на вакансії комбінату через job-сайти та внутрішню базу резерву;

- Супровід кандидатів на всіх етапах працевлаштування;

- Здійснення прийому кандидатів у відділі кадрів, консультація щодо наявних вакансій та можливого працевлаштування згідно кваліфікації кандидата;

- Підготовка звітності роботи рекрутера (заповнення наявних вакансій, створення бази кандидатів тощо);

- Обробка звернень через «Гарячу лінію»;

- Підготовка та розміщення об’яв про вакансії на job-сайтах та внутрішньому порталі.

Менеджер з внутрішніх комунікацій

МЕТІНВЕСТ

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

07.2021 - 02.2023

- Консолідація надісланих актуальних питань по каналах зворотного зв’язку;

- Підготовка та контроль систематичного розміщення інформаційних матеріалів, листівок, бюлетенів для періодичного оновлення інформаційних стендів;

- Проведення внутрішніх аудитів інформаційних стендів, вчасна підготовка аналітичної звітності;

- Підготовка презентаційних матеріалів та матеріалів для внутрішньо-корпоративних розсилок, звернень, листів подяки, вітальних листівок тощо;

- Підготовка систематичної документації в частині проведення робочих зборів: графіків проведення, порядку денного, презентаційних матеріалів тощо;

- Здійснення технічного супроводу доповідачів під час проведення зборів та нарад: наявність ТЗ (проектор, екран, ноутбук) та презентаційних матеріалів;

- Контроль якості проведення робочих зборів у структурних підрозділах комбінату;

- Консолідація звітної інформації за підсумками проведення робочих зборів (протоколи зборів, перелік питань, що надійшли від персоналу);

- Проведення внутрішніх аудитів робочих зборів, підготовка та вчасне надання аналітичної звітності за результатами відвідувань;

- Розробка та організація опитувань, хол-тестів, анкетування, фокус-групових дискусій;

- Збір та перевірка документів кандидатів на нагородження, наданих структурними підрозділами;

- Підготовка та подання офіційних клопотань у міську та районну ради, щодо нагородження працівників комбінату з нагоди професійних свят.

Провідний економіст

S.GROUP

Промисловість та Виробництво

2 роки 2 місяці

07.2014 - 09.2016

- Проведення касових та банківських документів;

- Звіряння взаєморозрахунків за внутрішніми контрагентами та постачальниками послуг (транспортні, комунальні, митні витрати, маркетингові тощо);

- Нарахування послуг та проведення операцій з перерозподілу витрат;

- Звіряння звітів технологів, відділу постачання;

- Погодження заявок на оплату коштів(із зазначенням заборгованості та звіряння з бюджетом);

- Внесення нових та змінених специфікацій та годинних тарифних ставок/окладів;

- Внесення технологічних операцій на продукцію (розцінки);

- Перевірка документів, внесених економістами;

- Нарахування додаткових витрат на накладні (митні, транспортні);

- Проведення документів із закриття періоду;

- Контроль норм списання;

- Складання звітів із заробітної плати начальникам виробничих майданчиків;

- Звіряння залишків по готовій продукції на складах;

- Встановлення цін номенклатури;

- Проведення актів інвентаризації під час перевірки Контрольно-ревізійного відділу;

- Звіряння взаєморозрахунків з філіями та постачальниками сировини/покупцями (Дистриб'ютори) за фактом відвантаження під час відправлення документів зі складу готової продукції (далі ГП);

- Звіряння цін та кількості відвантаженої продукції на мережі з бухгалтерської базою даних (далі БД), контроль відхилень;

- Внесення звіту провадження за зміну;

- Звіряння залишків сировини та готової продукції по виробничому майданчику (далі ВМ);

- Внесення документів переміщення, акти списання, видаткові накладні з виробництва;

- Звіряння з комірниками та майстрами звітів ТМЦ.

Економіст

S.GROUP

Промисловість та Виробництво

2 роки

07.2012 - 07.2014

- Внесення нових та змінених годинних тарифних ставок та окладів на (ВМ);

- Проведення документів нарахування відпускних, лікарняних;

- Розподіл заробітної плати за підробіток;

- Формування документів на виплату заробітної плати;

- Проведення документів платіжна відомість, табель, розрахунок нарахувань за окладом, внесення коректив, розрахунок доплат, утримання на основі актів та наказів;

- Звірка нарахованої заробітної плати;

- Обов’язки адміністратора віддалених баз доступу складів ГП;

- Встановлення заборони на зміну документів за минулу добу в базах (щодня);

- Вивантаження накладних, переміщень із баз даних ГП та завантаження у всі виробничі бази (щодня);

- Проведення змін у документах у базах ГП на підставі службових записок;

- Закриття місяця у базах.

Навчалась в 1 закладі

Запорізький національний університет

Економічна кібернетика

Кривий Ріг, 2014

Додаткова інформація

Особисті якості

Досвідчений користувач ПК, Word, Excel, PowerPoint, 1С.

Відповідальна, легко знаходжу спільну мову з людьми, швидко навчаюсь, педантична, люблю щоб був порядок в документах та базах, швидко працюю з великими об’ємами даних.

Олена

Економіст

Кривий Ріг

33 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому