Працювала в 1 компанії 4 роки 2 місяці
IT
Customer support representative
appflame
IT
4 роки 1 місяць
07.2019 - 08.2023
Responsibilities:
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Маркетингу
Київ, 2018
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Олександра Юріївна
Олександра Юріївна
Customer support representative
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому