Працювала в 1 компанії   4 роки 2 місяці

IT

Customer support representative

appflame

IT

4 роки 1 місяць

07.2019 - 08.2023

Responsibilities:
1. Analyze new user questions, issues, and concerns;
2. Collect user feedback on the product and feature rollouts;
3. Investigate user issues and work closely with the Development team to resolve them; 4. Control the quality of support responses and moderation;
5. Help to create the best user experience and the most smooth workflow for the team; 6. Answer customer support chats and tickets via Zendesk;
7. Create a schedule for the whole team.
Knowledge in Zendesk, Confluence, Power BI, Klaus.
Experience working with refunds (Google Console), reviews in the App Store and Google Play.

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Маркетингу

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Олександра Юріївна

Customer support representative

Київ

40 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому