Працювала в 5 компаніях   13 років 7 місяців

Будівництво, Медицина та Охорона здоров'я, Промисловість та Виробництво

Бухгалтер по первичной документации.

ТОВ "БАМП"

Будівництво

1 рік 3 місяці

01.2023 - 04.2024

03.01.2023-2024р.-12. 04.2024р. ТОВ «БАМП», (будівельна компанія)- бухгалтер з первинної документації:

Робота з первинною документацією;

Контроль за повним відображенням документів в базі 1С та перевірка правильності оформлення документів

Акти звірки розрахунків;

Рахунки на оплату постачальників;

Рахунки на оплату покупцям;

Повернення;

Рознесення банківської виписки;

Проведення банківських операцій в системі Клієнт-Банк;

Виписка доручень;

Укладання договорів;

Діловодство підприємства (накази, листування);

Переміщення товарів;

Списання товарів;

Участь у проведенні інвентаризацій;

Кадрова документація;

Облік ПММ;

ТТН.

Бухгалтер по первичной документации

УкрМедМаркет Рітейл Груп « Медтехніка»

Медицина та Охорона здоров'я

7 місяців

02.2020 - 09.2020

Формування первинних документів по реалізації

Прихід і переміщення ТМЦ в програмі 1С 8.3

Формування та друк документів для клієнта (рахунок на оплату покупця, РН, ТТН, специфікація, деклараціїя, договір).

Облік ПММ

Банківські виписки

Прийом товару по кількості та якості

Забезпечення зберігання товару, додержання режимів зберігання

Проведення інвентаризації

Підготуваня повного пакета документів для участі в тендерах (ProZorro)

моніторинг тендерних закупівель;

підготовка документів для подання тендерної пропозиції;

участь в електронних аукціонах;

супровід процедури від подачі пропозиції до виконання договору;

контроль виконання умов договорів.

Робота з КА+ заповненя КОРО

Прийом та відправка товарів новою поштою

офис менеджер, продавец - консультант, кассир

Дом Оптики

Медицина та Охорона здоров'я

8 років 6 місяців

10.2010 - 04.2019

  • Посадові обов'язки: - дотримуватися стандартів обслуговування; - консультація та продаж продукції; - ведення документації магазина; - внутрішня звітність; - касова дисципліна; - ведення прибуткових ордерів, видаткових ордерів, касова книга; - підбір медичних окулярів за рецептом і оформлення замовлення; - підбір сонцезахисних окулярів; - підтримка порядку в торговому залі.

Инспектор отдела кадров , секретарь

ЧСТК

Будівництво

1 рік 9 місяців

07.2008 - 04.2010

Посадові обов'язки: - робота з документами (діловодство); - прийом і розподіл вхідних/вихідних дзвінків; - прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; - ведення ділового листування; - робота з оргтехнікою; - робота з кур'єрською службою; - оформлення відряджень співробітників; - - ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації; - оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів -керівника підприємства, вказівок керівництва відділу; - формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю; - заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; - облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; - контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; -підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; - прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; - складання договорів по шаблонах; замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.

Секретарь, Помощник руководителя

Национальная водочная компания

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

02.2007 - 03.2008

  • -підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; - прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; - складання договорів по шаблонах; замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.
  • замовлення квитків;- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
    - ведення ділового листування.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК ( Word, Excel, 1C 8 ,BAS 8, M.E.Doc., Вчасно, Клієнт -Банк.)

Навчалась в 1 закладі

Восточноевропейский Университет економики и менеджмента

менеджмент

Черкассы, 2005

Курси, тренінги, сертифікати

1 С торговля и склад

Черкассы, 2008

Курсы

Инспектор отдела кадров

Черкассы, 2007

Курсы

Додаткова інформація

Личные качества

Цілеспрямована, уважна, старанна, здатна швидко адаптуватись, відповідальна, чесна, комунікабельна, пунктуальна, структурована.

Я відповідально відношуся до роботи та до поставлених завдань. Готова завжди вчитися новому.

Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня, шкідливих звичок не маю.

Водительское удостоверение

Маю водійське посвідчення категорії «В»

Олена Олександрівна

Бухгалтер по первичной документации, , помощник главного бухгалтера

Біла Церква

18 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому