Працював в 11 компаніях   18 років 7 місяців

Охорона та Безпека, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика, FMCG, IT, Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "Явір-2000"

Охорона та Безпека

7 років 8 місяців

05.2018 - до теперішнього часу

  1. Пошук нових клієнтів (усі види комунікацій, в т.ч. робота з зауваженнями).
  2. Створення і ведення бази даних.
  3. Підготовка і підписання договорів.
  4. Подальше супроводження клієнта, консультування.
  5. Робота з дебіторською заборгованістю.
  6. Вирішення усіх конфліктних і спірних ситуацій з клієнтом.

Менеджер з розвитку мережі

ТОВ "Економклас Захід"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

10.2016 - 05.2018

  1. Розвиток мережі, пошук приміщень, які відповідають встановленим стандартам.
  2. Аналіз привабливості нових об'єктів.
  3. Ведення переговорів з власниками (представниками власників), щодо умов оренди (покупки) приміщень.
  4. Вичитка та підготовка договорів оренди до підписання.
  5. Підготовка до відкриття магазинів: косметичний ремонт, підбір і закупка обладнання, меблів, освітлення та ін.
  6. Організація святкового відкриття магазинів: промоутери, аніматори, ведучі, розіграші призів та ін.
  7. Технічний супровід вже відкритих магазинів: закупка та встановлення електрообладнання (кондиціонери, опалювальна техніка та ін.), проведення поточних і термінових ремонтних робіт, оновлення застарілого обладнання та меблів.
  8. Рекламна підтримка магазинів, організація і проведення локальних та глобальних акцій.
  9. Розробка та реалізація стратегій підтримки нерентабельних магазинів.
  10. Ребрендинг магазинів згідного нового брендбуку компанії. Повна заміна всіх рекламних елементів, від навігації в торговому залі до зовнішньої реклами.
  11. Проведення міні-тендерів на виконання як технічних робіт, так і виготовлення рекламних матеріалів.

Територіальний керівник роздрібної мережі

Кадіум Груп

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

03.2016 - 10.2016

  1. Керування магазинами на підконтрольній території.
  2. Пошук місць (приміщень) для відкриття нових магазинів.
  3. Аналіз привабливості приміщень і їх місцеперебування.
  4. Ведення перемовин з орендодавцями. Укладання договорів оренди.
  5. Пошук та підбір персоналу. Проведення співбесід.
  6. Прийняття рішення про оформлення персоналу.
  7. Навчання та мотивування персоналу.
  8. Замовлення та контроль монтажу торговельного обладнання.
  9. Замовлення товару для наповнення магазину.
  10. Контроль стандартів мерчандайзингу.
  11. Контроль стандартів роботи продавців.
  12. Контроль фінансової дисципліни роботи магазинів.
  13. Щоденні фінансові звіти (робота з 1С).
  14. Взаємодія з контролюючими органам.

Начальник відділу маркетингу

ТОВ "Гюнсел"

Транспорт та Логістика

1 рік

04.2015 - 03.2016

  1. Керування і координація роботи відділу маркетингу і реклами.
  2. Розробка і реалізація маркетингової стратегії.
  3. Розробка рекламної компанії.
  4. Розробка нового брендбуку.
  5. Поступове проведення ребрендингу вже наявних відділень компанії.
  6. Підготовка макетів, замовлення і монтаж, зовнішньої реклами для брендування нових відділень компанії.
  7. Розробка макетів рекламної та сувенірної продукції.
  8. Пошук та робота з підрядниками.
  9. Оренда носіїв зовнішньої реклами по Україні.
  10. Просування послу компанії в мережі Інтернет (в т.ч. постійний моніторинг і робота з відгуками).
  11. Робота з SMM (VK, Facebook, Twitter).

Регіональний менеджер з маркетингу

ТОВ "АТБ-маркет"

FMCG

2 роки 9 місяців

08.2012 - 04.2015

  1. Контроль за проведення національних і регіональних акцій. Проведення btl акцій.
  2. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  3. Регулярна перевірка магазинів регіону згідно checklist на дотримання рекламних стандартів компанії, стандартів розміщення товарів, розміщення акційних позицій.
  4. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  5. Планування і виконання маркетингового бюджету.
  6. Проведення маркетингових досліджень (моніторинг конкурентів, опитування покупців).
  7. Рекламна та маркетингова підготовка до відкриття магазинів (підбір та оренда носіїв зовнішньої реклами, друк рекламних плакатів, постерів та флаєрів).
  8. Контроль роботи промоутерів, контроль доставлення обладнання сторонніх постачальників.
  9. Оцінка привабливості приміщень і їх місцеперебування для відкриття нових магазинів.

Керівник відділу реклами і PR

ЗАТ "Ефективні рішення"

IT

8 місяців

12.2011 - 07.2012

  1. Координація роботи відділу.
  2. Щомісячне медіа планування.
  3. Формування рекламних бюджетів.
  4. Просування продуктів і послуг в мережі Інтернет (контекстна реклама Яндекс Дірект, Google AdWords).
  5. Написання рекламних текстів (контент для сайту, статей, публікацій, пресрелізи, новин).

Провідний менеджер з маркетингу та реклами.

Концерн "Укрросметал"

Промисловість та Виробництво

10 місяців

03.2011 - 12.2011

  1. Маркетингові дослідження (аналіз) ринку і конкурентів.
  2. Прогнозування об'ємів продажів на основі місткості ринку.
  3. Складання річних планів продажів.
  4. Координація рекламних зусиль всіх підрозділів (відділ продаж, сервісний центр і т.д.).
  5. Просування послуг в різних регіонах України.
  6. Робота з друкованими ЗМІ.
  7. Розробка макетів друкованої реклами особисто та з дизайнером.
  8. Підготовка та організація участі в місцевих та міжнародних виставках.
  9. Просування продуктів через Інтернет.

Адміністратор торгівельного центру

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

11.2010 - 01.2011

  1. Керівництво персоналом ТЦ.
  2. Складання графіку та розпорядку робочого дня.
  3. Проведення співбесід та прийняття на роботу.
  4. Організація робочого часу персоналу.
  5. Моніторинг роботи обладнання.
  6. Складання щоденних звітів по роботі ТЦ.
  7. Щоденна фінансова звітність.
  8. Взаємодія з орендаторами ТЦ.

Провідний фахівець з маркетингу (начальник регіонального відділу)

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

09.2009 - 11.2010

  1. Координація роботи регіонального відділу реклами та маркетингу.
  2. Проведення національних і регіональних акцій.
  3. Пошук, навчання і контроль роботи промоутерів (ведення бази даних промоутерів).
  4. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  5. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  6. Робота з дизайнерами, постановка задач, внесення правок, погодження макетів.
  7. Планування і виконання маркетингового бюджету регіону.
  8. Просування власної торгової марки на ринку.
  9. Контроль розміщення акційних позицій (мерчандайзинг).

Фахівець з маркетингу

Еко - маркет / Эко - маркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

06.2008 - 08.2009

  1. Проведення національних і регіональних акцій.Проведення btl-акцій.
  2. Пошук, навчання і контроль роботи промоутерів (ведення бази даних промоутерів).
  3. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  4. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  5. Просування власної торгової марки на ринку.
  6. Контроль розміщення акційних позицій (мерчандайзинг).

Проект-менеджер

АМК (Агентство маркетингових комунікацій) "МАРТ" (Маркетинг Арт)

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

05.2007 - 05.2008

  1. Пошук клієнтів (холодні дзвінки/особисті зустрічі).
  2. Створення та ведення бази даних клієнтів.
  3. Розробка маркетингових інструментів комунікацій (сайти, поліграфія, виставкове обладнання та ін.) згідно потреб клієнтів.
  4. Ведення переговорів.
  5. Створення та проведення презентацій.

Ключова інформація

Професійний досвід:

  • керівництва персоналом (від 2 до 40 осіб);
  • ведення переговорів на найвищому рівні;
  • розробки і створення маркетингових інструментів комунікацій;
  • роботи з підрядниками (рекламними агентствами);
  • організації і проведення PR і btl акцій;
  • проведення і аналізу маркетингових досліджень;
  • створення і просування брендів на ринку/ребрендінг;
  • написання рекламних матеріалів (контент для сайту, статті, прес-релізи, новини);
  • роботи в контекстній рекламі (Яндекс Дірект, Google Adwords);
  • пошуку і підбору персоналу;
  • пошуку і оцінки привабливості об'єктів (приміщень) для подальшого відкриття магазину (відділення або ін.);
  • відкриття торгової точки з «нуля», від пошуку приміщення до організації урочистого відкриття (в т.ч. підбір персоналу);
  • проведення тендерів.
  • пошук і ведення бази клієнтів;
  • супровід клієнта, робота з зауваженнями;
  • підготовка і підписання договорів.

Навчався в 2 закладах

Сумський Державний Універсітет

Кафедри маркетингу (Аспірант)

Суми, Україна, 2011

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Міжнародний маркетинг і реклама

Суми, 2007

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Німецька

базовий

Польська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн-Програма розвитку В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики

2025

  1. Лідогенерація та воронка продажів.
  2. Продуктова стратегія.В2В 
  3. контент стратегія.
  4. SMM для В2В.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

ПК, впевнений користувач (пакет програм MS Office, Internet, 1С). Частково знайомий з роботою дизайнерських програм Photoshop та Corel Draw.

Мета

Менеджер з розвитку бізнесу, операційний (виконавчий) директор.

Водійське посвідчення

Маю водійські права категорії «В». Водійський стаж 12 років.

Наукова діяльність

Як аспірант, неодноразово приймав участь в міжнародних і всеукраїнських науково-прикладних конференція з питань маркетингу, опубліковано декілька наукових праць.

Особисті якості

Пунктуальний, відповідальний, чесний, вважаю що в роботі головний результат.

Іван Сергійович

Менеджер з розвитку бізнесу

Суми

Готовий переїхати: Київ

25 000 грн

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому